זו חברת התעופה הטובה בעולם

    קובי פינקלר No Comments on זו חברת התעופה הטובה בעולם

    חדשות התיירות: חברת התעופה שקטפה התואר "חברת התעופה הטובה בעולם", לישון במטוס, בנח וכל מה שחדש בעולם התיירות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אייר טרנסט הקנדית, במקום הראשון בין חברות תעופה בעולם

    חברת התעופה הקנדית אייר טרנסט דורגה השבוע כחברה הטובה בעולם בקטגורית תיירות ונופש. זו החברה היחידה שטסה לישראל שדורגה במקום הראשון

    התוצאות חושבו לאחר שכ- 20 מיליון לקוחות של יותר מ- 250 חברות תעופה מכל רחבי העולם השתתפו בסקר שביעות רצון הגדול ביותר בו התבקשו לדרג את חווית הטיסות שלהם כמו: צ'ק-אין ועליה למטוס, מרווח בין המושבים, תפריטי האוכל, מערכות הבידור ומתן השירות. החברה, הודיעה על מחירי טיסות חסרי תקדים לנוסעים הישראלים לתקופת השלכת בקנדה בחודשים ספטמבר אוקטובר וכוללים את חגי תשרי. כך למשל טיסה למונטריאול תעלה החל מ- 744$ במחלקת תיירים ו- 1,673$ במחלקת עסקים.

    החברה מפעילה 2 טיסות שבועיות מישראל בימי שני וחמישי אייר טרנסאט מיוצגת בישראל על ידי טל תעופה .

    הוסדר ענף התיירות הרפואית בישראל

    החוק מסדיר את עיסוקם של סוכני התיירות הרפואית – הקמת מרשם לסוכני תיירות רפואית וקביעת תנאי הסף למבקשים להירשם בו.

    החוק קובע נורמות אתיות לפעילותם של סוכני תיירות רפואית – סוכני תיירות רפואית מופקדים על שמירת האינטרסים של תיירי המרפא. הם גם הגורם שמייצג עבור תייר המרפא את פניה של מערכת הרפואה בישראל, טרם הגעתו ארצה. החוק קובע את חובות המוסד הרפואי – בתי החולים ידרשו לעמוד בכללים הנוגעים לאופן ביצוע פעילות התיירות הרפואית, כשכללים אלו נועדו להשיג פגיעה של התיירות הרפואית באיכות הטיפול הרפואי הניתן לחולה הישראלי.

    קחו את המיטה לטיסה

    התחרות הגדולה והוזלת מחירי הטיסות הביאו לירידה משמעותית בנוחות הישיבה בטיסות המוזלות והסדירות. רוחב הכיסא קטן, והמרחקים בין שורות הנוסעים צומצמו, דבר שמקשה למצוא תנוחה נוחה לתנומה. על מנת לתת מענה לבעיה זו , יצרה נוי מסיקה סטודנטית לעיצוב תעשייתי ב-HIT את קפסולת השינה.

    הקפסולה מורכבת משני חלקים: הראשונה, קפסולה-הנפתחת לכרית המתממשקת למושב הנוסע והשניה- רצועת נשיאה-נפתחת למדרך עבור הרגליים.

    מיטה

    את הרצועה ניתן לחבר למגש המטוס והוא מאפשר נדנוד של הרגליים ובכך מסייע למניעת הירדמות כפות הרגליים. ההמצאה תוצג השבוע במרכז הטכנולוגי חולון, שם לומדת נוי מסיקה.

    מנוע חיפוש חכם להשוואות בין טיסות

    על רקע השינויים המהירים בעולם התיירות והתעופה, אשת טורס משיקה את מנוע חיפוש הטיסות הראשון מסוגו בישראל, שיאפשר למשתמשים למצוא את הטיסות של כל חברות התעופה ובכל רמות המחירים באתר אחד. הפיתוח החדש מכיל תכונות מהמתקדמות בעולם ויאפשר תצוגה של מגוון "קבוצות מחיר" (Family Fare) לטיסה זהה, כך שהלקוח יוכל להשוות ולבחור את חבילת המחיר המתאימה לו ביותר: המחיר הנמוך ביותר ללא כבודה, מחיר הכולל שירותים נלווים, ומחיר הכולל רמת נסיעה וגמישות גבוהה. מנוע החיפוש החדש באתר אשת טורס לוקח צעד קדימה את השינוי העובר על עולם התעופה, במהלכו גם חברות תעופה "מסורתיות" עוברות לתמחור מודולרי בסגנוןLow Cost .

    מנוע חכם

    לופטהנזה חוגגת 50 שנות פעילות בישראל

    חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה חוגגת השנה 50 שנות פעילות סדירה בישראל, ומרחיבה את פעילותה ליעד נוסף בישראל – אילת (עובדה). החברה תפעיל 4 טיסות שבועיות לעובדה החל מה- 28 באוקטובר, 2018 , כאשר 2 טיסות שבועיות יופעלו מפרנקפורט, בימי ראשון וחמישי בשבוע ו-2 טיסות שבועיות נוספות יופעלו ממינכן.

    שר התיירות, יריב לוין אמר בהשקה שפתיחת הקווים של חברת לופטהנזה מגרמניה לאילת היא עליית מדרגה בשיתוף הפעולה של המשרד עם חברות תעופה "כאשר לראשונה חברת תעופה סדירה, מהמובילות בעולם, מקיימת ארבע טיסות שבועיות לאילת. המהפך התיירותי באילת הוא הישג חסר תקדים, כאשר בתוך 3 שנים זינק מספר הטיסות לעיר מ-4 טיסות שבועיות ליותר מ-60 טיסות שבועיות כיום. מספר התיירים המגיעים לאילת עלה מכ-500 בשבוע לכ-10,000 שיגיעו מדי שבוע בחורף הקרוב".



    0 תגובות