בקיץ הזה כולם כולים לירושלים

    חיים כץ 1 Comment on בקיץ הזה כולם כולים לירושלים

    לראשונה בירושלים שבוע של אטרקציות לכל המשפחה בבנייני האומה בירושלים | 17,000 מ"ר של אטרקציות חדשניות, מופע אור קולי חוויתי, 30 מתחמי חוויה ואטרקציות במתחם הענק "עולים לירושלים 3", סיורים בעיר העתיקה והנאה מושלמת לכל המשפחה

    אולפן "עולים לירושלים" אשתקד
    12:29
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on אחר הפיגוע בבנימין: צה"ל עצר עשרות מבוקשים ביו"ש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עולים לירושלים 3 יוצא לדרך. המהדורה השלישית של מתחם האטרקציות הענק בכניסה לירושלים יוצאת לדרך והפעם במהדורה מורחבת של חמישה ימים עם הפעלות ואטרקציות שטרם נראו בירושלים למגזר החרדי. צוותות חשיבה והכנה עמלו במשך שבועות על הקמת מתחם ההפעלה המשתרע על 17,000 מ"ר במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים. בהשקעה תקציבית חסרת תקדים פרי התגייסותם של משרדי הממשלה ועיריית ירושלים, יוקם במקום פארק ההפעלות האטרקטיבי והחוויתי והמהנה של הקיץ הירושלמי שיקפיץ את כל המשפחה. החוויה כוללת סיור מודרך בעיר העתיקה בירושלים ביוזמת המשרד לענייני ירושלים.

    במשך חודשים ארוכים עמלו צוותות החשיבה על בחירת התמהיל הנכון של האטרקציות תוך שימת דגש על בחירה של מתקני הפעלה חדשנים שלא הופעלו עד כה במתחמי המשחק וההפעלות בירושלים. ושילוב של כל המשפחה בימי הכיף והאטרקציות ב"עולים לירושלים 3".

    פארק אתגרי ענק הכולל הפעלות ופעלולים לכל הגילאים: ברלינה ענקית; הצגות לילדים מכל הגלאים עם מסרים חווייתיים וכיפים. מופעי להטוטים עוצרי נשימה. עמדות צילום. וכן לא שכחו את הקטנטנים וגם עבורם הוקם מתחם מיוחד בפארק האתגרי בזמן שהאחים הגדולים יבלו במתקני האטרקציות של הפארק האתגרי.

    מופע רב חושי עוצר נשימה חדשני שנבנה במיוחד עבור משתתפי "עולים לירושלים 3". מופע מרגש ומהמם המשלב את כלל החושים ומעניק תחושה משחררת ומהנה במיוחד.

    החוויה לא נגמרת בפארק האתגרי, חוויית אקסטרים שמעניקה לכם תחושה של מעוף הציפור מרפסת באוויר בגובה 60 שטר תעיף אתכם לגובה.

    מתחם מתנפחים ענק ובו המגוון הגדול ביותר של מתנפחים מכל הסוגים, בחוויה מקפיצה ומאתגרת במיוחד. מתחם אולטרא-סגול; תחרות קלירקים ועוד מתחמים חדשים שמבטיחים לכם מארגני ומפיקי "עולים לירושלים 3". את כל הטוב הזה תוכלו לרכוש במחיר נמוך של 15 שקלים לכרטיס שבו ניתן להשתמש בכל המגוון העצום של הפעילות שבמתחם "עולים לירושלים 3".

    בניית המתחם נעשתה בשיתוף פעולה פורה של ממשרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים, ו'פיתוח מזרח ירושלים', שעמלו לבנות את המתחם האתגרי והכיפי שיעניק את חווית הקיץ המושלמת למשפחה החרדית. החל בבחירה של אטרקציות חדשניות וכלה בהתאמה נכונה לטעם של המגזר החרדי. כל זה מתוך התפיסה של חוויה משפחתית כוללת מהגדולים ועד הקטנים שיצאו בטעם של עוד. כלקח משנים עברו, הוחלט השנה להרחיב את מספר ימי הפעילות של המתחם ולעלות אותם לחמישה ימים, על מנת להבטיח שעוד ועוד משפחות חרדיות יוכלו להנאות מכל השפע הענק שיש ל"עולים לירושלים 3" להציע למשפחה החרדית במחיר סמלי ומסובסד.

    צוות מיוחד ומנוסה ישב ויגע טרם הפקת האירוע השנה ע"מ להעניק לכל הילדים הנאה מרבית וחדשנית שטרם הייתה עוד כאן", סיפרו המארגנים. "נעשה כאן בהחלט משהו שעוד טרם נראה כאן, חשיבה מקצועית ומעמיקה של אנשי חינוך ותוכן, והכל כדי להעצים את חווית הילדים במשהו מיוחד ולתת להם את מלוא ההנאה והחוויה בד בבד עם תוכן וערכים".

    החוויה הירושלמית כוללת לא רק משחקים אלא את החלק של הנשמה. הכרטיס המוזל מעניק לכם גם סיור מרתק בירושלים של מעלה ירושלים העתיקה. הסיור המיוחד כולל את הכותל הדרומי • עיר דוד מערת צדקיהו • העיר העתיקה. היציאה לסיורים יצאו ממתחם הסיורים בבנייני האומה.

    "קול חי" יקיים משדר מיוחד מאולפן שקוף שיוקם במקום.

    מתי זה בדיוק קורה? ואיך מבטיחים כניסה למתחם?
    פעילות הפארק תחל ביום ראשון כ"ד באב ותסיים ביום חמישי כ"ח אב (5-9/08/18) במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים. שעות פעילות המתחם, בין השעות: 10:00-15:00 16:00-21:00. הכניסה ברכישת כרטיס מראש במחיר מסובסד של 15 שקלים בלבד למשתתף החל מגיל 3. רכישת כרטיסים בכרטיס אשראי בטלפון שמספרו 0772223000.

    או בעמדות המכירה שיש במינהלים הקהילתיים: 'בוכרים', מנהל קהילתי 'אשכולות', מינהל קהילתי 'רוממה', מינהל קהילתי רמת שלמה, מינהל קהילתי 'מעלה רמות', מינהל קהילתי נווה יעקב, מינהל קהילתי גבעת שאול, מינהל קהילתי הר נוף, מינהל קהילתי בית וגן. במעדניית 'נשנוש' ברח' חנה בי-ם. ברשת חנויות גל –פז בירושלים ובבני ברק. בביתר עילית, במכולת של חיימקה ברח' המגיד ממעזריטש, ובאשדוד בסניף שפע מרקט ברח' אברהם שפירא.

    הרוכשים טלפונית יקבלו את כרטיסי הכניסה למתחם, יקבלו בעמדות הכניסה ע"פ הצגת תעודת זהות את הכרטיסים שיאפשרו את המעבר בין כל מתחמי האטרקציות והמופעים. כרטיסי הכניסה יעניקו לכל משתמש שימוש ומעבר חופשי בכל מתחם החוויות, וכן נסיעה בשאטלים שיצאו מהמקום לסיורים המודרכים והשתתפות בהם.



    1 תגובות

    מיין תגובות