התנדבות עם אש: כבאים מארה"ב הגיעו לעזור בכיבוי השריפות בעוטף עזה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on התנדבות עם אש: כבאים מארה"ב הגיעו לעזור בכיבוי השריפות בעוטף עזה

    עשרה כבאים מאמריקה הגיעו לישראל, במטרה לעזור לכבאים בארץ להתמודד עם שריפות הענק בעוטף עזה | הכבאים עוזבים את משפחותיהם ועבודתם ומגיעים להתנדב | אחד הכבאים הוצע לו תפקיד בשכר בזמן שהותו בארץ אך העדיף להגיע לכאן. מרגש

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאמריקה באהבה: השבוע הגיעו לארץ 10 כבאים מאמריקה, ולא הם לא הגיעו לחופש או לנופש הם הגיעו, כדי לסייע ללוחמי האש המתמודדים עם שריפות הענק בעוטף עזה יום יום.

    הכבאים האמריקאים הוכשרו מבעוד מועד על ידי פרויקט ה EVP הגיעו לארץ מוכנים לסיוע בכל שריפה אליה הם ידרשו.

    הכבאים הגיעו ממספר מדינות בניהם: לוס אנג'לס, פלורידה, מרילנד, טקסס, מישיגן. הכבאים כבר הספיקו כבר לפעול בלמעלה מ 10 מוקדי אש בדרום.

    מדובר בתרומה משמעותית ולא פשוטה, הכבאים עזבו את משפחותיהם ואת עבודתם, על מנת להגיע לישראל ולהתנדב במערך הכבאות וההצלה, כחלק משותפות אותה מקדם ודוחף נציב הכבאות והצלה רב טפסר דדי שמח בשיתוף עם מייסד הפרויקט עדי זהבי.

    מחר (רביעי) יקבל אותם נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי בתחנת אשקלון ומשם יפוזרו הכבאים בעוטף עזה.

    אחד הכבאים הותיקים שבהם, כבאי ותיק במערך מאזור פלורידה, לוחם האש קבע מבעוד מועד, את תאריך ההגעה שלו, קיבל טלפון לפני עלייתו למטוס להגיע בשכר ולסייע במאמצי כיבוי שריפות הענק בקליפורניה, למרבה הפלא הכבאי פשוט ויתר על התפקיד, בגלל הבטחתו להגיע למדינת ישראל בהתנדבות ולסייע ללוחמי האש בדרום והיום הוא איתנו כאן.

     

    EVP עם ה Jewish Federation of North America



    0 תגובות