חיים כהן ל'קול חי': אם דגל תרוץ לבד, ייתכן ובני תורה ירוצו עם אגו"י

    מוטי סבן 2 Comment on חיים כהן ל'קול חי': אם דגל תרוץ לבד, ייתכן ובני תורה ירוצו עם אגו"י

    בראיון ל'מהדורה המרכזית', חבר מועצת העיר ירושלים חיים כהן (ש"ס) מעריך, כי במקרה ודגל תרוץ לבד, סיעת 'בני תורה' ימצאו להם בית חדש | ראש עיריית ביתר רובינשטיין, מסביר, את תיאוריית המתנגדים ולמה הכי טוב שלא יהיה אחדות

    מאיר רובינשטיין, חיים כהן, יצחק ברנר ובצלאל קאהן באולפן קול חי בבניני האומה צילום: מעוז עבאדי
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ירושלים על ראש שמחתם: הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קאהן, התראיינו חבר מועצת העיר ירושלים חיים כהן (ש"ס), ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין (שלומי אמונים) ויצחק ברנר (דגל התורה).

    חיים כהן חבר מועצת העיר מטעם ש"ס, אדם שמכיר את העסקונה בעיר הבירה, הליטאית והחסידית לא פחות מהספרדית, ויש שיאמרו אף יותר. במהלך הראיון נשאל כהן, מה יקרה לדעתו, אם ב'דגל' יחליטו הפעם לרוץ בנפרד לעיריית ירושלים? כהן השיב: אם "דגל" יחליטו לרוץ בנפרד יתכן מאוד, ברמה התיאורטית, כי אגודת ישראל תחתום על הסכם של ריצה משותפת עם סיעת "בני תורה".

    בהמשך הראיון, נשאל למעמדה של תנועת ש"ס בעיר, והאם ש"ס אינה קבלן הקולות של יהדות התורה? כהן ענה בתקיפות: אני מציע שלא ישימו אותנו במבחן.

    יצחק ברנר, מנהל "דגל התורה" בירושלים אמר במשדר, כי חיבור בין אגודת ישראל לסיעת 'בני תורה' בירושלים אינו קיים גם ברמה התאורטית. אלא אם אגודת ישראל זקוקה לזה לצורך הישרדות, מה שאינו עומד במבחן המציאות.

    ברנר סיפר בראיון לקול חי, כי עבר להתגורר בגבעת זאב הסמוכה לירושלים, כדי להתמודד בבחירות למועצה המקומית ולעמוד בראש הרשימה החרדית המאוחדת בישוב.

    בהמשך המהדורה ששודרה מאולפן הקיץ של "קול חי" במתחם הפעילות "עולים לירושלים" בבנייני האומה, התראיין ראש עירית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, שנשאל, האם בבחירות הקרובות המפלגות מתאחדות או ירוצו בנפרד? ראש העיר היה נחרץ: בביתר כל מפלגה תרוץ הפעם בנפרד. בפעם הקודמת רצנו ביחד, הדבר גרר בעיות. רובינשטיין גם מסביר את ההיגיון במהלך: "לכל מפלגה יש אופוזיציה וכאשר רצים ברשימה מאוחדת כל הממורמרים מצטרפים יחד".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חחחחחח..
      דברי הבל ורעות רוח.

    2. 1

      רק טיפש יאמין לזאת
      לא ידוע לי שאגודת ישראל רוצים להרוס לעצמם את המפלגה