פלח שוק 14.12.11

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 14.12.11
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת 'יש' יוצאת במגוון מבצעים המותאמים לחנוכה. בין המוצרים במבצע: סופגניות, נרות, לפידאור, שמן זית למאור יש, כמו גם מזון והפתעות לילדים.

    'תנובה' יוצאת לקראת חנוכה במהלך ייחודי שבמרכזו המנהג לאכילת מאכלי חלב בימי החנוכה. המהלך כולל חוברת הפעלה למשפחה, מבצעים על שורה ארוכה של מוצרים ומארזים חסכוניים בנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ. חוברת ההפעלה והמשחק תופץ בדיוור ישיר בריכוזים החרדיים וכן ע"י דיילים בחנויות נבחרות.

    מיקסר DAVO, הנמכר בארה"ב תחת השם MagicMill, מגיע לישראל. מדובר במיקסר היחיד בעולם להכנת עד 5 קג' בצק. המוצר השוודי קיים ברחבי העולם כבר 60 שנה, ומשיק עם הגעתו קמפיין למגזר החרדי והדתי באמצעות משרד הפרסום 'גל-אורן BSD'.

    חברת 'וינטר קלאב' משיקה גם השנה את מיזם הנופש החורפי לציבור החרדי במלון 'מג'יק סאנרייז' סמוך לאילת. עם ההשקה יוצאת החברה בפעילות מיוחדת במסגרת התוכנית 'מוצ"ש מוסיקלי' עם יוסי אייזנטל ברדיו 'קול חי'. בשבועיים הקרובים תיערך תחרות מיוחדת, בסיומה יזכה אחד המאזינים בנופש זוגי לשני לילות, הכול כלול. במקביל בתחילת השבוע הבא, למשך 48 שעות החל מיום ראשון, יתקיים מבצע מכירות במחירי סגירה אטרקטיביים למזמינים שלושה לילות ומעלה.

    'מלכות וקסברגר' משיקים את 'משחק הסביב-הון' – שילוב של משחק הסביבון המסורתי עם מעות חנוכה. הערכה מכילה שלושה משחקים: המשחק הקלאסי, המשחק המשודרג, ומשחק הדמיות.



    0 תגובות