השגריר לבריטניה: הצטרפו אלינו לסנקציות כנגד איראן ולא תפגעו

    מוטי סבן No Comments on השגריר לבריטניה: הצטרפו אלינו לסנקציות כנגד איראן ולא תפגעו

    השגריר האמריקני בבריטניה פרסם טור בעיתון ה'טלגרף', בו קרא להצטרף לסנקציות כנגד איראן, בהמשך קרא לחברות בריטיות לעזוב את איראן – מי שיסחור עם איראן מסתכן בסנקציות מצד ארה"ב

    לונדון צילום: Nati Shohat/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמים בציר הרשע: שגריר ארצות הברית בבריטניה וודי ג'ונסון, קרא היום (ראשון) לממשלת בריטניה, לעמוד לצד ארה"ב במערכה מול אריאן ולנצל את השפעתה בדיפלומטיה העולמית. עוד קרא השגריר לחברות בריטיות לעזוב את עסקיהם באיראן.

    השגריר שפרסם טור בעיתון 'הטלגרף' הבריטי, כתב: כי הסכם הגרעין אינו פועל ומספק את מטרתו. באיחוד האירופאי בתגובה אומרים: כי הם מצטערים מאוד על החזרת הסנקציות האמריקאיות. האיחוד האירופאי מנסה לנטרל את השפעתן של הסנקציות ולהגן על חברות הסוחרות עם איראן מלהיפגע על ידי ארה"ב.

    בטור שפרסם איים השגריר במפורש על חברות בריטיות: "טראמפ היה חד וברור: כל חברה שתציב את האינטרסים המסחריים שלה באיראן לפני הטוב העולמי, מסתכנת בהשלכות החמורות על המסחר שלה עם ארה"ב", אמר ג'ונסון.

    עוד אמר השגריר: "רק באמצעות חזית מאוחדת נוכל להפעיל את הלחץ המקסימלי על המשטר האיראני ולהביא אותם לשנות את מדיניותם ולשים קץ לפעילותם המרושעת והפזיזה הן באיראן עצמה והן בעולם כולו".



    0 תגובות