צפון: נהג בן 14 לקח טרמפ את אחיו בן ה-11

    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפון: נהג בן 14 לקח טרמפ את אחיו בן ה-11

    במבצע אכיפה נרחב של משטרת התנועה באיזור הצפון נרשמו מספר אירועים חריגים כשהמוביל מהם הוא תפיסת קטין בן 14 שנהג ברכב של אביו כשהוא מסיע את אחיו בן ה-11

    שוטר תנועה • אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך השבוע החולף במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל בקטל בכבישים, ממוקדת האכיפה המשולבת כנגד עבירות ביריונות ועבירות מסכנות חיים. במספר מבצע אכיפה נרחב בצפון, נרשמו מספר אירועים חריגים.

    בכפר איכסאל נעצר קטין בן 14 שלקח ללא רשות את רכבו של אביו ונהג ברחבי הכפר כשאחיו בן ה-11 נוסע עמו. הקטין עוכב, זומן לדין והועבר לטיפול גורמי רווחה, בכפר עראבה נעצר קטין בן 13 אשר הסיע 4 קטינים נוספים בקלנועית. הקטין זומן לתחנה עם הוריו והקלנועית נתפסה.

    באזור קדמת הגליל, נעצר חשוד כשהוא נוהג בשופל ללא רישיון נהיגה מתאים. כנגד החשוד הוגש כתב אישום והכלי הושבת ל-30 ימים, בכביש 807 בפעילות עם רחפן אגף התנועה נעצר נהג שביצע עקיפה מסוכנת על קו הפרדה רצוף. כנגד הנהג הוגש כתב אישום, רישיונו נשלל ל-30 ימים ורכבו הושבת לתקופה זהה,

    בשפרעם בפעילות משולבת עם משרד התחבורה עוכבו 3 בעלי מוסכים המבצעים שיפורי מנוע ושינויי מבנה לכלי רכב בניגוד להוראות היצרן ובניגוד לחוק. השלושה עוכבו לחקירה ונערכו לחשודים שימועים.

    במהלך השבוע האחרון נרשמו סך הכל 1,491 דוחות תנועה 95 דוחות מתוכם נרשמו בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, 22 דוחות נרשמו לרוכבים על דו גלגלי או ברכבים משופרים שנהגו באופן מסוכן בניגוד לחוק. ל-15 נהגים נפסלו הרישיונות בגלל נהיגה בשכרות/ תחת השפעת סמים או נהיגה במהירות גבוהה מאד, 20 נהגים נעצרו בגין נהיגה בזמן פסילה או ללא רישיון נהיגה, 24 רכבים נמצאו לא תקינים והם הורדו מהכביש.

    "משטרת ישראל שמה לנגד עיניה לצמצם את היקף תאונות הדרכים באמצעות אכיפה אפקטיבית כנגד עבירות מסכנות חיים ובדיקת תקינותם של הרכבים במטרה למנוע את התאונה הבאה", נמסר.



    0 תגובות