הבן של ארדואן: ישראל אשמה במצב הכלכלי

    מוטי סבן No Comments on הבן של ארדואן: ישראל אשמה במצב הכלכלי

    בילאל ארדואן, הולך בעקבות אביו ומוצא את האשם המרכזי בנפילתה של טורקיה – ישראל. מאז המקרה עם שמעון פרס הם מנסים להרע לנו, אמר. כזכור בנו של ארדואן התפרסם כשר הנפט של דעאש

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התפוח נפל עם העץ: בנו של נשיא טורקיה בילאל ארדואן, הולך בעקבות אביו או בהוראתו ומאשים את ישראל בנפילה הכלכלית של מדינתו, לדבריו: "אותם כוחות שפעלו אחרי התקרית עם שמעון פרס פועלים נגדנו גם כעת". בינתיים, הכלכלה ממשיכה לצנוח והבנק המרכזי מבקש לצמצם עסקאות בכסף זר.

    מפלטו של הנבל, בילאל ארדואן, בנו של נשיא טורקיה, הבן הדומיננטי מאחורי הקלעים, טוען שעם הדרדרות היחסים בין טורקיה לארה"ב ובמקביל צניחת הכלכלה הטורקית. ישראל היא זאת שאשמה בכל המצב.

    לדבריו: אותם כוחות שפעלו נגד טורקיה אחרי התקרית עם שמעון פרס, פועלים נגדנו כעת", הסית בילאל. התקרית בדאבוס בשוויץ בה נטש ארדואן בזעם דיון בהשתתפות הנשיא פרס, ארדואן כעס והאשים כי לפרס ניתן זמן ארוך יותר לנאום והוא לא קיבל הזדמנות ראוייה להגיב על דברי פרס.

    יש לציין, כי בנו של נשיא טורקיה בילאל ארדואן, הואשם על ידי הרוסים, כי הוא למעשה שר הנפט של ארגון הטרור הרצחני דעא"ש. גם תמונות שלו עם הנהגת דעאש (ראה תמונה) פורסמו בכלי התקשורת. לפי הפרסומים בילאל היה מבריח נפט לאנשי דעאש.

    במקרה נוסף, פורסמה הקלטה בו מורה רג'יפ ארדואן לבנו בילאל להפטר מהכסף המזומן שנמצא עליו. הבן מסתבר עושה את העבודה המלוכלכת בממשל. היום הוא מנסה להסית את המצב הכלכלי להאשמת ישראל, בעוד משפחת ארדואן והנשיא עצמו ידועים באורחות חיים מנקרי עיניים וראוותנים על חשבון משלמי המיסים.



    0 תגובות