נתניהו תקף את ג'רמי קורבין – בתגובה תקף קורבין את חוק הלאום

    מוטי סבן No Comments on נתניהו תקף את ג'רמי קורבין – בתגובה תקף קורבין את חוק הלאום

    ראש הממשלה תקף את מנהיג מפלגת הלייבור, במעשי השנאה והטירוף שאחזו בו לאחרונה, במקרה אחד הניח זר על קברי מחבלים רוצחים, וכינה את מחבלי חיזבאללה "חברי" | ראוי לכל גינוי מימין ומשמאל כתב נתניהו | קורבין בתגובה: מה שראוי לגינוי הוא ההרג של יותר מ-160 פלסטינים שמפגינים בעזה

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנטישמיות מרימה ראש: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) למעשי השנאה והאנטישמיות של ראש מפלגת הלייבור בבריטניה ג'רמי קורבין ואמר: הנחת זר על קברי מבצעי פעולת הטרור במינכן והשוות ישראל לנאצים ראויות לגינוי מכל קצוות הקשת הפוליטית, ימין, שמאל וכל הטווח שביניהם.

    לאחרונה תועד קורבין כי קורא למחבלי חיזבאללה-"חברי". האחראים על הרג ורצח של מאות חפים מפשע בישראל ובעולם בהמשך הוא תועד מניח זר פרחים לאות כבוד על קברי המחבלים שביצעו את הרצח המזוויע במינכן, כנגד הספורטאים הישראליים.

    קורבין לא נשאר חייב והגיב היום לדברי ראש הממשלה ואמר: הטענות שהפנה נגדי רה"מ נתניהו לא נכונות. מה שראוי לגינוי הוא ההרג של יותר מ-160 פלסטינים שמפגינים בעזה מאז חודש מרץ. חוק הלאום מייצר אפליה נגד המיעוט הפלסטיני בישראל. אני תומך ברבבות האזרחים הישראלים יהודים וערבים המפגינים למען שוויון בסופי השבוע בתל אביב.



    0 תגובות