ליברמן כתב בערבית: "מדינת ישראל – הפתרון של עזה"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן כתב בערבית: "מדינת ישראל – הפתרון של עזה"

    שר הביטחון אביגדור ליברמן כתב בעמוד "אלמונסק" של מתאם פעולות הממשלה, דברים בשפה הערבית המיועדים לתושבי רצועת עזה: "אני מבדיל בין הנהגת חמאס לבין תושבי עזה מן השורה; הבעיה היא הנהגת חמאס שמשתמשת באזרחים כתחמושת חיה וכמגן אנושי"

    ליברמן צילום: בן דורי, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן, פנה היום (רביעי) ישירות לתושבי רצועת עזה, באמצעות "אלמונסק" של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון.

    להלן דברי שר הביטחון מתורגמים כפי שנכתבו בערבית לתושבי הרצועה: "בשבוע שעבר הנחית צה"ל מכה קשה על יעדי חמאס ברצועת עזה. לצערי, רק אחרי שמחקנו את בניין מטה ביטחון הפנים של חמאס ורק אחרי יום שישי אלים על הגדר, שבו נהרגו שלושה ונפצעו עשרות אנשים, השתרר שקט בגבול עזה. ארבעת הימים האחרונים היו השקטים ביותר מאז 30 במרץ השנה".

    ליברמן הוסיף ואמר: "אני מבדיל בין הנהגת חמאס לבין שאר תושבי עזה. לכן החלטתי לפתוח את מעבר כרם שלום ולהרחיב בחזרה את מרחב הדייג ל-9 מייל, כמסר ברור לתושבי הרצועה: שקט משתלם ואלימות לא משתלמת. לתושבי עזה יש מה להרוויח כשאזרחי ישראל נהנים משקט וביטחון, ומה להפסיד כאשר השקט מופר".

    לדבריו, "תושבי עזה צריכים להבין שמדינת ישראל היא לא הבעיה אלא הפתרון. הבעיה היא הנהגת חמאס שמשתמשת באזרחים כתחמושת חיה וכמגן אנושי".

    "אני רוצה להזכיר לכם שלפני תהליך אוסלו, כ-90 אלף עזתים עבדו במדינת ישראל וכ-80 מפעלים פעלו באזורי התעשייה ארז וקרני. אנו מקווים  בשבילכם, תושבי עזה, שכל תקציבי חמאס והקהילה הבינלאומית יופנו לרווחתכם ולפיתוח הרצועה, במקום לטרור. לעזה יש פוטנציאל להפוך לסינגפור של המזרח התיכון. זה יהיה טוב לתושבי עזה, זה יהיה טוב לישראל ולאזור כולו".

    בנוגע לשבויים והנעדרים, אמר ליברמן: "לגבי הצעות למיניהן להסדרה ארוכת טווח, כולן חייבות לכלול קודם כל הסדרה בנושא השבויים והנעדרים. אבל מה שיקבע בסופו של דבר זה לא ההצעות אלא המציאות בשטח, ושלאף אחד לא יהיו שום ספקות: אנחנו נעשה הכל כדי להבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל ואם חמאס יפנה שוב לאלימות, נגיב מיד ובצורה קשה בהרבה מכל הפעמים הקודמות".



    0 תגובות