מנכ"ל הרבנות ל'קול חי': אין עדיין מתווה שיעמוד בפני בג"ץ

    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל הרבנות ל'קול חי': אין עדיין מתווה שיעמוד בפני בג"ץ

    לאחר סערת האולטימטום שהציב היועמ"ש לרבנות הראשית, בעניין ביצוע ניתוק זיקת משגיחי הכשרות מבעלי העסקים | מנ"כל הרבנות אומר ל'קול חי': ניסינו למצוא פתרון שלא יפגע במשגיחים, אך עדיין אין פתרון

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתווה בג"ץ או בד"ץ: לאחר סערת דברי היועמ"ש על האולטימטום לביצוע החלטת בג"ץ בעניין ניתוק זיקת משגיח-מושגח. אומר הערב (רביעי) מנכ"ל הרבנות הראשית משה דגן ל'קול חי': אין עדיין מתווה שיעמוד בפני בג"ץ.

    משה דגן מנכל הרבנות הראשית התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית' על סערת אי ביצוע החלטת בג"ץ מצדה של הרבנות הראשית, היועמ"ש אף כינה את אי ביצוע ההחלטה 'כסחבת מכוונת'. מנכ"ל הרבנות אומר: במשך שנתיים מנסים ברבנות הראשית למצוא פתרון אשר לא יפגע במשגיחים.

    לדבריו: אין עדיין מתווה שיעמוד בפני בג"ץ, הרב הראשי ונשיא מועצת הרבנות הנכנס הראשל"צ הרב יצחק יוסף פנה היום ליועץ המשפטי לממשלה, במכתב, שיתערב באופן אישי למנוע פגיעה בכשרות ובאלפי המשגיחים.

    כזכור פנה היום מרן הראשל"צ הרב יצחק יוסף, במכתב נוקב ליועץ המשפטי לממשלה, בו אומר הרב כי הפכו כל אבן למצוא פתרון, אשר לא יפגע במשגיחים ובכשרות, אך הפתרון שהאוצר מקדם בו יועסקו המשגיחים תחת חברות כח אדם הוא בלתי נסבל, הדבר יפגע בזכויות המשגיחים באופן אנוש.

    הראשל"צ ביקש במכתב, כי היועמ"ש יתערב בעניין החלטת בג"ץ ויבקש ארכה ככל שתדרש עד לביצוע ההחלטה. במקביל יכנסו ישיבה דחופה של כלל הנוגעים בדבר למציאת פתרון הולם, פתרון בו משגיחי הכשרות לא ייפגעו.



    0 תגובות