נתניהו: "לא סביר לסגור את איילון באמצע השבוע"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "לא סביר לסגור את איילון באמצע השבוע"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לפני המראתו ליטא כי הביקור חשוב וראשוני במסגרת פסגת המדינות הבלטיות, אך מה שיותר מכל עניין את הכתבים היתה דעתו על סערת השבת עם ביטול עבודות הגשר בתל אביב בשבתות: "לא סביר לסגור ציר תנועה באיילון באמצע שבוע", אמר והוסיף: "אני לא חושב שתהיה הפרעה כלשהי לתנועה"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לפני המראתו לווילנה בליטא: "הוזמנתי לפסגת המדינות הבלטיות. זו הפעם הראשונה שראש ממשלת ישראל מבקר בליטא ומוזמן לפסגה הזו. זה משקף את המעמד העולה של ישראל בעולם. אנחנו כמובן מעוניינים להדק את הקשרים הכלכליים והמדיניים עם המדינות הללו, כפי שהן מעוניינות לעשות איתנו. אני גם מעוניין לאזן את היחס הלא תמיד ידידותי של האיחוד האירופי אל מול מדינת ישראל, על מנת שנשיג יחס הוגן יותר ואמיתי יותר אל מדינת ישראל. אני עושה זאת באמצעות מגעים עם גושי מדינות בתוך האיחוד האירופי, מדינות מזרח אירופה, עכשיו עם המדינות הבלטיות וגם כמובן עם מדינות אחרות".

    לדבריו: "מעבר לכך, הביקור בליטא, כמובן מזכיר לנו את היהדות המפוארת שהייתה שם על השיאים הכבירים שלה ועל התהומות של טרגדיית השואה. יש לזה גם היבט אישי, המשפחה של אבי ואמי זיכרונם לברכה באו מליטא בסוף המאה ה-19 והמאה ה-20, גם בזה אני אגע בביקור הזה".

    נתניהו נשאל על עבודות התשתית בשבת וענה: "אני לא חושב שזה סביר לסגור ציר תנועה באמצע השבוע באיילון, אני חושב שהדבר הזה מובן וזה גם יילקח בחשבון. אני לא חושב שתהיה הפרעה כלשהי לתנועה".

    בנוגע לארצות הברית והכרתה בגולן הישראלי, אמר ראש הממשלה כי הוא לא יוותר על הגולן ועל ההכרה הבינלאומית במקום כשטח ישראל, "שאני אוותר על דבר כזה? לא יכול להיות", אמר.



    0 תגובות