אלמנתו של ינאי ויסמן הי"ד: "לרוצח בעלי מגיע עונש מוות"

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on אלמנתו של ינאי ויסמן הי"ד: "לרוצח בעלי מגיע עונש מוות"

    בבית המשפט הצבאי מתקיים דיון טיעונים לעונש לרוצח ינאי ויסמן הי"ד | אלמנתו כתבה לבית המשפט: "אני פונה לבית הדין, לכבוד השופט שישית את העונש המרבי – עונש מוות, המגיע לרוצחים השפלים שבהינף סכין הרסו משפחה"

    ינאי וייסמן הי"ד צילום: באדיבות המשפחה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית המשפט הצבאי ביהודה מתקיים בשעה זו דיון טיעונים לעונש בעניינו של המחבל אשר רצח את ינאי ויסמן הי"ד בפיגוע הדקירה בסניף רמי לוי בשער בנימין.

    אלמנתו יעל ויסמן, העבירה באמצעות עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מסייע לה מכתב מרגש לשופטים בו דרשה כי יגזרו על המחבל עונש מוות.

    במכתב המרגש כתבה, בין היתר, יעל: "מאותו רגע שינאי נרצח ועד עצם היום הזה, אני מרגישה כי עולמי חרב עלי, קשה לתאר את השבר בו אני נמצאת, את הכאב בלראות את החיים שלי , של ינאי, את כל החלומות שלנו חומקים לי מבין האצבעות. החיים הם כבר לא אותם חיים. כבר שנתיים וחצי שנטע ואני כואבות, מדממות ומתגעגעות בלי סוף לינאי שלנו".

    עוד כתבה: "הכאב הוא עצום, בלתי ניתן להסבירו, מוחשי כל כך ממש ניתן לגעת בכאב, כל יום שעובר תחושת הפספוס שינאי לא פה גוברת".

    "אני פונה לבית הדין, לכבוד השופט שישית את העונש המרבי – עונש מוות, המגיע לרוצחים השפלים שבהינף סכין הרסו משפחה, גדעו חיים", כתבה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זו אפילו לא שאלה, הי"ד

    2. 1

      ד' יקום דמו!!!!!! ויאמר לצרותינו דייייי
      מחזיקה אצבעות לכל המשפחות השכולות …..
      הלב של העם איתכם, והלב הענק הזה עם הכח האדיר ינצצח!!!!!!