משרד האוצר מיטיב עם העסקים הקטנים

    איתי גדסי No Comments on משרד האוצר מיטיב עם העסקים הקטנים

    החלטה חדשה של החשב הכללי במשרד האוצר באה לקראת העסקים הקטנים: "קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים דואגת לחדש ולהתעדכן, ונותנת מענה שוטף לצרכי המימון המשתנים של מגזר העסקים הקטנים בישראל"

    רוני חזקיהו, החשב הכללי צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת הרחבת מסלול השקעות בתעשייה הקיים בקרן, יוכלו מעתה גם עסקים קטנים בתחום התעשייה, בעלי מחזור מכירות שנתי של עד 25 מיליון ₪ לקבל הלוואות ארוכות לתקופה של עד 12 שנים לצרכי ביצוע השקעות

    החשב הכללי, רוני חזקיהו, החליט על הרחבת מסלול ההלוואות להשקעות בתעשייה הקיים במסגרת פעילותה של קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות מדינה. ההלוואות במסלול זה, הן ייחודיות מבחינת תקופת ההחזר הארוכה (עד 12 שנים) וסכומן הגבוה (עד 90% מסכום ההשקעה הנדרש), וקבלתן התאפשרה עד כה רק לעסקים בינוניים בעלי מחזור מכירות שנתי של 25-100 מיליון ₪.

    כעת, יוכלו גם עסקים קטנים בעלי מחזור מכירות של עד 25 מיליון ₪ בשנה לנצל את יתרונותיו של המסלול, ולקבל מימון נוסף בערבות מדינה לטובת השקעה בנכסים יצרניים, וכן לטובת העסקת עובדים נוספים, וקידום הצמיחה של אוכלוסיית העסקים הקטנים במדינת ישראל.

    קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה פועלת במתכונתה הנוכחית מחודש אפריל 2016, ובמסגרתה מועמדות הלוואות לעסקים לצרכי הקמה, צמיחה ופעילות שוטפת. עד כה הועמדו במסגרת פעילות הקרן כ-3.5 מיליארד ₪ לכ-8,000 עסקים קטנים ובינוניים.

    שר האוצר, משה כחלון אמר: "העסקים הקטנים והבינוניים מהווים מנוע צמיחה מרכזי במשק הישראלי. הצלחה לעסקים הקטנים והבינוניים היא הצלחה לכלכלה הישראלית כולה, ולכן האחריות שלנו לדאוג להצלחתם. מימון בתנאים נוחים הוא אמצעי בסיסי להצלחת עסק, לכן אנחנו מרחיבים את ההלוואות הניתנות בערבות המדינה כדי שכמה שיותר עסקים קטנים ובינוניים שצריכים אותן יקבלו אותן."

    החשב הכללי, רוני חזקיהו אמר: "קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים דואגת לחדש ולהתעדכן, ונותנת מענה שוטף לצרכי המימון המשתנים של מגזר העסקים הקטנים בישראל. הרחבת מסלול הלוואות לתעשייה תאפשר גם לעסקים הקטנים להגדיל את היקף ההשקעות, תקל על נטל המימון שלהם, ותתרום לפיתוח מגזר העסקים הקטנים החיוני כל כך לקידום התוצר והתעסוקה במשק".



    0 תגובות