הפיגוע הקשה בגוש: "להפעיל יד קשה"

    אריאל שרפר No Comments on הפיגוע הקשה בגוש: "להפעיל יד קשה"

    ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן הגיב לפיגוע הקשה שאירע בצומת הגוש ואמר: "הדרך של לפגוע בנו בסופו של דבר לא תשתלם להם. אנחנו כאן לנצח"

    שלמה נאמן צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הפיגוע הנורא בצומת גוש עציון בו נרצח יהודי כבן ארבעים, אומר ראש המועצה האזורית שלמה נאמן: "אני רואה בחומרה את הפיגוע הקשה. מטרתם של מפגעים אלו היא אחת: לשבש לנו את אורח החיים. שכנינו הערבים צריכים להתמודד עם השאלה אחת ויחידה: או שאתם חיים איתנו כאן ומתנהגים כמו בני אדם או שאתם בוחרים בדרך תקיפה ואז גם תשלמו את מלוא המחיר. אני קורא לממשלת ישראל ולצה"ל להפעיל יד ישראלית קשה ולגדוע את ידי המחבלים".

    "אני רוצה לומר בקול ברור שגם אם אנו נפגעים הניצחון יהיה איתנו. הדרך של לפגוע בנו בסופו של דבר לא תשתלם להם. אנחנו כאן לנצח", הוסיף.

    מזכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר הגיב אף הוא לפיגוע הקשה ואמר: "הפיגוע הקשה היום מזכיר לכולנו מדוע חייבים להרוס את בתי במחבלים ולא ברור מדוע זה לא קורה. ביום בו צהל מודיע כי הוא שוקל לאפשר למחבלים לבקש קיצור עונש מתחדד הצורך לפעול ביד קשה כלפי הטרור ואסור להעלות על דעתנו הקלה כלשהי בעונשם של מפגעים ורוצחים. ראש הממשלה מתנגד להצעה ההזויה הזו ולכתחילה היה אסור כלל להעלות אותה על הנייר. אנחנו שולחים רפואה שלמה לפצוע וקוראים לראש הממשלה לכנס את הקבינט בדחיפות, ולדון במדיניות ההרתעה מול הטרור".



    0 תגובות