ליברמן לחמאס: "עכשיו זה 'אחרי החגים', קחו בחשבון"

    איתי גדסי וקובי פינקלר No Comments on ליברמן לחמאס: "עכשיו זה 'אחרי החגים', קחו בחשבון"

    שר הביטחון אביגדור ליברמן קורא לחמאס להיזהר בשל תקופת 'אחרי החגים': "קחו את זה בחשבון", קרא ליברמן | בתוך כך, היערכות נרחבת בדרום הארץ להתפרעויות שהתחדשו בשבועות האחרונים

    ליברמן בסיור צבאי צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן רומז היום (שישי) כי תגובה ישראלית להתפרעויות חמאס, הגיונית יותר בזמן הקרוב. "עברנו את חודש חגי תשרי בדיוק כפי שתכננו, ללא התלקחות ותוך גביית מחיר כבד מהמתפרעים בגבול עזה", כתב ליברמן.

    ליברמן הוסיף ואמר: "'אחרי החגים' הגיע. ואני אומר לראשי החמאס: 'קחו את זה בחשבון'".

    כזכור, אתמול פרסמנו כי על רקע תגבור הכוחות מול 'רצועת עזה' והאיום שמפנים בצה"ל אל חמאס הוחלט לעבות את הכוחות בשטח. "תגבור הכוחות בצבא בפיקוד הדרום הוא צורך שנובע מתוך לקחי הימים האחרונים שבהם השתתפו למעלה מ 20,000 פורעים בהפגנות האלימות" אמרו אמש גורמים בצבא.

    בפיקוד הדרום נערכו להתפרעויות היום ובעקבות נתונים מודיעיניים, נפרסו כוחות בשטח ובעתודות סמוכות לרצועת עזה. "אין לנו התרעות לפיגועים וגם אין כל קשר לראיון עם סינוואר, אנחנו פועלים לפי צרכי הביטחון", אומרים בצבא.

    בתוך כך, דווח כי צה"ל הציב אתמול כיפות ברזל נוספות באיזור.

    במהלך מסיבת עיתונאים שקיים אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, אמר: "אם חמאס חושב שהוא יכול לתקוף אותנו עליו לדעת שהתגובה שלנו תהיה קשה ואף קשה מאוד", דברי נתניהו.



    0 תגובות