משדר מיוחד: טוקר ריהט את הבית שנשרף • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on משדר מיוחד: טוקר ריהט את הבית שנשרף • האזינו

    לצד שיחות עם מרואיינים שונים שהיו בזירה עלו מאזינים ופשוט תרמו את כל מה שהם יכולים ויש להם החל מכלי בית שונים, תנור, מכונת כביסה, מייבש, מזרונים, מיטות, מכשירי כתיבה, ילקוטים, תיקים, שמיכות, מצעים הכל בכל מכל כל, כשגם בעלי רכבים מתקשרים ולוקחים על עצמם להוביל ולשנע את הדברים לבית המשפחה בביתר • שאלי שרופה באש

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את התוכנית 'זמן אוויר' ניצל היום מנחם טוקר לטובת עזרה בריהוט הבית למשפחת גינזבורג אשר ביתם נשרף ושני ילדיהם שנספו באסון מובלים לקבורה בשעה זו.

    במהלך התכנית המרגשת עלו מאזינים ואישי ציבור אשר נרתמו לטובת העניין, וכן כל מיני אנשים שטיפלו במשפחה ובשריפה עצמה.

    בין המרואיינים היו חבר מועצת העיר יקי הרשקופ שהיה מהראשונים בזירה שתיאר את הפריצה אל הבית דרך המרפסות, חיתוך הסורגים וחילוץ השכנים מהקומות האחרות, שרגא הופמן מתנדב איחוד הצלה ומד"א וחבר קרוב של המשפחה היה זה שבישר להורים על האסון גם הוא הועלה לשידור ותיאר את הרגעים הקשים, גם אחד השכנים איציק שעזר בחילוץ הילדים שיתף את המאזינים ברגעי האימה של הבריחה מהבניין, יוסי יונה חבר עיריית ביתר ששבר את רגלו במהלך החילוץ תיאר במונולוג מצמרר את הדמעות שנשפכו שם כמים תוך כדי האסון, גם מתנדב זק"א והצלה ביתר ראובן ראובן, שהיה זה שהוציא את הגופות מהבית השרוף סיפר על הרגעים הקשים בחייו והמראות שלא יוצאים מראשו.

    בין לבין עלו מאזינים ופשוט תרמו את כל מה שהם יכולים ויש להם החל מכלי בית שונים, תנור, מכונת כביסה, מייבש, מזרונים, מיטות, מכשירי כתיבה, ילקוטים, תיקים, שמיכות, מצעים הכל בכל מכל כל, כשגם בעלי רכבים מתקשרים ולוקחים על עצמם להוביל ולשנע את הדברים לבית המשפחה בביתר.

    לטובת הציבור נפתחה גם קרן בה ניתן לתרום לשיקום המשפחה ובטלפונים הבאים: 1800-28-28-28, או בקופת העיר 1800-39-47-47

    האזינו כאן לשעה הראשונה:

    האזינו כאן לשעה השניה:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני חושבת שיש לתת תשומת לב לילדים בבית כי זה החמצן שלהם . שימו את האייפונים וכל הפלפונים בצד ותנו לכל ילד 10 דקות של חמצן זכרו שאנו הדוגמא חיה שלהם . . אני סבתא ל30 נכדים ואמא ל9 ילדים . הראש שלי עבר על כולם ומסרתי להם אהבתי אליהם כי אי אפשר בלעדם . זה המסר לכל אמא לאחר האסון הנורא הזה . ????????