נתניהו: "צריך לשים את חוק הגיוס מאחורינו; הקואליציה צריכה להמשיך לעבוד"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "צריך לשים את חוק הגיוס מאחורינו; הקואליציה צריכה להמשיך לעבוד"

    בחירות או לא? ראש הממשלה בנימין נתניהו מצדד היום בהמשך כהונתה של הממשלה וקורא לאשר את חוק הגיוס שיאפשר לקואליציה להמשיך כסדרה: "צריך לשים את החוק הזה מאחורינו. אני פונה לגדולי התורה לאשר את החוק הזה"

    נתניהו צילום: אלכס קולומוסקי, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת שרי הליכוד לחוק הגיוס ולכינוס מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל בעקבותיו ואמר: "חוק הגיוס הוא חוק טוב ואני רוצה להעביר אותו דווקא עם ההרכב הנוכחי של הממשלה ולא בקולות יש עתיד", אמר נתניהו בהתייחסו לכך ש'יש עתיד' הבטיחה את אצבעותיה תוך התניה שהחוק לא ישונה.

    ראש הממשלה נתניהו דחה בדבריו הבאים את הקונספרציות סביב רצונו לפרק את הממשלה: "הקואליציה הזאת טובה והיא צריכה להמשיך לעבוד".

    לדבריו: "צריך לשים את החוק הזה מאחורינו. אני פונה לגדולי התורה לאשר את החוק הזה".

    כזכור, כפי שפרסמנו הבוקר, מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל צפויה להתכנס היום (ראשון) בשעה חמש אחר הצהרים בבית וועד הפועל של 'אגודת ישראל' ברחוב שומר הכותל בירושלים, חברי המועצת – גדולי התורה, ידונו בעיקר על חוק הגיוס, ניסוחו והשלכותיו.

    הדיון בחוק הגיוס מתקיים לאור שובה של הכנסת מפגרת הקיץ ורצונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להעביר את חוק הגיוס עוד במושב הנוכחי. הדיון בחוק הגיוס כבר הביא את חברי המועצת להתכנס ארבע פעמים כשכינוס זה יהיה החמישי במספר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נתניהו חושש מבחירות מה קרה? הסקרים לא מנבאים טובות?