בג"ץ דחה את העתירה: פינדרוס מחוץ למירוץ

    איתי גדסי ויעקב הרשלר 2 Comment on בג"ץ דחה את העתירה: פינדרוס מחוץ למירוץ

    אכזבה באלעד: מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד מטעם דגל התורה ובתמיכת ש"ס, לא הוכשרה בבית המשפט העליון והחלטת בית המשפט המנהלי בלוד נותרה על כנה | המשמעות: המירוץ לראשות העיר מתחיל מחדש

    פינדרוס צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט העליון דן היום בעתירתו של יצחק פינדרוס, המועמד לראשות העיר אלעד מטעם דגל התורה, שנפסל על ידי בית המשפט המנהלי בלוד בשבוע שעבר. לאחר דיון ממושך, החליט בית המשפט העליון על דחיית עתירה ולמעשה על הותרת פסילתו של פינדרוס על כנה.

    כזכור, פסילתו של פינדרוס היתה בשל הוכחה כי מרכז חייו נותר עדיין בירושלים על אף העברת כתובתו לאלעד ושכירת דירה במקום. את העתירה הגיש חבר מועצת העיר שי נתן שהציב עצמו אף כמועמד לראשות העיר.

    בנוסף לדגל התורה, מפלגת ש"ס אף היא תמכה בפינדרוס לראשות העיר ותמכה בו. דקות לפני הודעת בית המשפט אמר פינדרוס: "אני אופטימי בדבר אחר, נשלחתי על ידי גדולי ישראל, ועשיתי את ציווים של גדולי ישראל, על פי הייעוץ המשפטי שקיבלתי".

    כאמור, היום הורה בית המשפט העליון על פסילתו של פינדרוס ובימים הקרובים יחליטו במפלגות דגל התורה וש"ס אל מי הם מעבירים את תמיכתם. המועמדים שנותרו כעת במירוץ הם: אבי דיין, ברק צברי, שי נתן וראש העיר המכהן ישראל פרוש.



    2 תגובות

    מיין תגובות