בג"ץ פסק: "הבחירות באלעד יתקיימו במועדן"

    איתי גדסי 2 Comment on בג"ץ פסק: "הבחירות באלעד יתקיימו במועדן"

    בג"ץ דן בעתירה של ש"ס ודגל התורה לדחיית הבחירות באלעד, ופסק: "אין מדובר בנסיבות מיוחדות ואין לתת הנחות למגזר החרדי" לכן הבחירות יתקיימו במועדן. דרעי צפוי הערב להכריז על זהות המועמד ששס תתמוך בו לראשות העיר. על פי ההערכות מדובר בברק צברי

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוף לסאגה באלעד: בג"ץ דחה הערב (ראשון) את דרישת מפלגות ש"ס ו'דגל התורה' לדחות את הבחירות בעיר אלעד, עקב פסילת מועמד מרכזי לתושבי העיר. בפסק הין כותב בג"ץ כי דחיית הבחירות תיעשה בנסיבות מיוחדות, הן אמורות להיות חריגות ונדירות. אך מועמד שלא עמד בקריטריונים של חוקי הבחירות, אינה סיבה מיוחדת המצדיקה ביטול הבחירות במועדן.

    עוד כתבו השופטים בפסק הדין: כי הערעור הוא בגלל הסיכוי הגדול של המועמד יצחק פינדרוס לנצח, אין לכך מקום קבעו השופטים, הבחירות הם חשאיות ואין לערער בריח התיכון הזה על ידי הצהרות של אנשים (העצומה) באשר לתמיכת המועמד.

    השופטים גם לא קיבלו את הטענה, כי דפוסי ההצבעה בישובים חרדיים היא שונה, ולכן כדאי לדחות את הבחירות. אין לתת הנחות לאף קבוצה או מגזר החליטו השופטים ולכן הבחירות יתקיימו במועדן. העותרים חוייבו לשלם הוצאות משפט לכל אחד מהנתבעים.

    אריה דרעי הצהיר הערב במהדורה המרכזית ב'קול חי' כי כבר הערב בכנס הבחירות יפורסם במי ש"ס תתמוך לראשות העיר לר נשאיר חל ריק הוא אמר.

    WhatsApp Image 2018-10-28 at 20.33.51WhatsApp Image 2018-10-28 at 20.34.02 WhatsApp Image 2018-10-28 at 20.34.13



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה אתם לא כותבים שבגץ חייב אותם בהוצאות ???

    2. 1

      מצויין ככה אמור להיות