בשלוש קולות: חוק התחבורה הציבורית בשבת נמנע

    איתי גדסי No Comments on בשלוש קולות: חוק התחבורה הציבורית בשבת נמנע

    על רקע המשבר הקואליציוני נמשך המאבק על הסטטוס קוו בכנסת: ברוב של 59 מול 56 נפלה הצעת החוק להפעלת תחבורה ציבורית בשבת | סגן יו"ר הכנסת יו"ר הישיבה ח"כ ישראל אייכלר: "בסיעתא דשמיא הצלחנו לבלום את ההצעה ברגע האחרון"

    קמפיין המעודד תחבורה ציבורית בשבת • אילוסטרציה
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צמצום הקואליציה משפיע על הניסיונות לפרוץ את חומות השבת גם על מליאת הכנסת. אתמול הצביעה המליאה על חוק של חברת הכנסת יעל גרמן מיש עתיד להפעלת תחבורה ציבורית מצומצמת בשבת.

    חברי הכנסת מיש עתיד ביקשו לנצל את המומנטום שנוצר בעקבות פרישתו של אביגדור ליברמן וישראל ביתנו מהקואליציה. כעת מונה הקואליציה 61 חברים בלבד. חברי הכנסת של יהדות התורה דרשו מראשי הקואליציה לגייס את כל הח"כים בקואליציה כדי לבלום את ההצעה המסוכנת. לאחר מאמצים מתישים שכללו הטסת חבר הכנסת אורן חזן ארצה הצליחה הקואליציה לשמור על הרוב בהצבעה. הצעת החוק נדחתה ברוב של 59 מתנגדים מול 56 תומכים.

    לאחר ההצבעה אמר סגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר שניהל את הישיבה שדחתה את ההצעה וכן את הצעת חוק נגד נישואין על פי ההלכה: "לא היה חסר הרבה שחבר כנסת פלוני או אלמוני לא ייכנס להצבעה והכנסת הייתה מצביעה בעד הצעות החוק המבישות של מפלגת יש עתיד. בסיעתא דשמיא הצלחנו לבלום את ההצעה ברגע האחרון. אם היינו היום 18 ח"כים כמו בקדנציה הקודמת לא היינו מגיעים למצב מסוכן כל כך כשכל שבוע מנסים לפרוץ את כל חומות היהדות והשבת".



    0 תגובות