"מייחלים שחוק הגיוס יהיה מאחורינו; לא רוצים לפרק את הממשלה"

    עמית דניאל No Comments on "מייחלים שחוק הגיוס יהיה מאחורינו; לא רוצים לפרק את הממשלה"

    חבר הכנסת ינון אזולאי מצדד בבקשת המדינה לדחות את החוק וטוען: "צריך לתת לאגודת ישראל זמן נוסף" | על מצבה של הקואליציה: "כמעט ויצאנו לבחירות; סיעת ש"ס לא מעוניינת בפירוק הממשלה"

    אזולאי ומקלב צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) שוחח עם קובי פינקלר ב"מהדורת הבוקר" על חוק הגיוס, מצבה של הקואליציה וראש הממשלה בנימין נתניהו.

    תחילה התייחס אזולאי לבקשת הדחיה של המדינה מבג"ץ ואמר: "מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, נשיא המועצת, כבר קבע כי החוק הקיים הוא הרע במיעוטו, אולם גם אנחנו דורשים שינויים קלים בעניין המכסות והסנקציות". אזולאי הסביר כי "אגודת ישראל מתעקשת כרגע לשינויים מרחיקי לכת יותר – ישנם קשיים בוועדה, אגודת ישראל דורשים עוד קצת זמן על מנת לקבל החלטה – גם ראש הממשלה וגם יו"ר הקואליציה הבינו שצריך עוד קצת זמן בכדי שגדולי ישראל במועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, ידונו עוד בנושא".

    לדבריו: "האחריות של תנועת ש"ס לבני התורה גדולה מאוד. אנחנו עושים את הכל על מנת להגיע למצב שהקואליציה תישמר ובוודאי לא תיפול על רקע חוק הגיוס – כולנו מייחלים שחוק הגיוס כבר יהיה מאחורינו", אמר.

    בנוגע למצבה של הקואליציה הצרה ולמדיניותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אינה דומה תחילת קואליציה של 61 לסופה, הקואליציה שברירית, בייחוד שמדובר באופוזיציה שאין לנו אימון בה בכלל".

    הוא טוען כי "זה לא סוד שבשבוע שעבר כמעט ויצאנו לבחירות, יו"ר התנועה הרב אריה דרעי כבר אמר שחשובה לו ממשלת הימין ולמרות שבחירות זה דבר טוב לתנועת ש"ס, הוא מבחינתו נותן חבל ארוך לראש הממשלה בכדי לחזק את הממשלה בראשותו  והקואליציה תחתיו, אולם כולם יודעים שלשרוד במצב הנוכחי זהו כמעט בלתי אפשרי", אמר והוסיף, "בסך הכל מדובר בממשלה טובה מאוד לעם ישראל, ימנית, חברתית. עולם התורה פורח וגודל. אם יש גורמים אחרים בימין שמתעקשים לעשות הכל בכדי להפיל את הקואליציה, הם אלו שצריכים לעשות חושבים מדוע זה כדאי".



    0 תגובות