מציל חיים • חדש: הקוביה שתמנע שריפה מנרות החנוכה

    admin2 1 Comment on מציל חיים • חדש: הקוביה שתמנע שריפה מנרות החנוכה

    פתרון בטיחותי מבקש למנוע אפשרות לדליקה בבית מנרות החנוכה. מדובר בקובייה טכנולוגית המפזרת אבקת כיבוי אש בזמן התחלת שריפה ומשמשת כעין מטף זעיר וחכם

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ונשמרתם לנפשותיכם: חנוכה הגיע, בני המשפחה הדליקו נרות חנוכה, ואחרי חצי שעה מתחילה הדילמה, האם להשאיר את הבית עם נרות דולקים או להמשיך להמתין עד שיכבו: בדילמה זו מצויות משפחות רבות המחכות ללכת למסיבת חנוכה ובכל פעם חוששות שמא חלילה עלולה לפרוץ שריפה בבית בדומה לדיווחים החדשותיים בכל שנה על שריפות המתרחשות כתוצאה מנרות חנוכה.

    על מנת לתת פתרון לנושא זה, חברת סנקס, פיתחה טכנולוגיה חדשה ואוטומטית לכיבוי שריפה בשניות ספורות, ללא סיכון או ידע בתחום. כידוע, דלקות קורות בן רגע, נראה כי אש לעולם תפתיע אותנו, במקום ובעיתוי שלא העלנו בדעתנו, שאוטוטו זה עשוי להתרחש היא מופיעה בשניות, מתלקחת במהירות ומכלה כל מה שעומד בדרכה.

    כעת, אמצעי חדש מציל חיים שהושק רק לאחרונה, עומד לתפוס מקום מרכזי בערכות הבטיחות – קוביה לכיבוי מהיר של אש. במגע של הקוביה (מטף כיבוי זעיר וחכם) עם להבת האש נוצר אפקט מיידי של פיצוץ המפזר אבקת כיבוי אש וזו "חונקת" את האש תוך שניות ספורות.

    התפעול הינו פשוט ונח ואינו דורש ידע מוקדם, הכשרה או הכנות מיוחדות. ניתן להשליך את הקוביה לעבר האש – גם ממרחק של כמה מטרים, ופעולת הכיבוי תתבצע בעצמה, באופן אוטומטי, תוך שניות ספורות, מרגע המגע הישיר והרציף עם הלהבה. הפעולה יכולה להתבצע ע"י כל אחד כולל ילדים והיקף שטח הפעולה המקסימלי הינו 3 מ"ר .

    המוצר הייחודי ״סנקס״  (מטף כיבוי זעיר וחכם) אשר משמש בשנה האחרונה מאות עסקים ומתחמי מגורים כמוצר חדשני להגנה אוטומטית, מפני התפשטות אש בחדרים, מטבחים, מסעדות, מכוניות, ספריות, ארונות חשמל ועוד.

    ערן בן זאב משווק "סנקס" אמר: "הקוביה הינה מוצר מציל חיים שמיועד לסייע בהגנה מפני התפשטות אש לרבות הגנה לסכנה מנרות חנוכה. מדובר בשכבת הגנה ובטיחות נוספת שללא ספק מסירה דאגה משמעותית מבעלי בתים, בעלי עסקים ורשויות".



    1 תגובות

    מיין תגובות