השר איוב קרא חש ברע והתמוטט בכנסת – דיוני הכנסת הופסקו

    איתי גדסי 1 Comment on השר איוב קרא חש ברע והתמוטט בכנסת – דיוני הכנסת הופסקו

    בזמן ששהה בחדר צדדי סמוך למליאת הכנסת, השר איוב קרא התלונן כי חש ברע והתמוטט לעיני ראש הממשלה. פארמדיק של נתניהו וח"כ אחמד טיבי ובני סיידא ביצעו בו החייאה. השר היה בהכרה ופונה לבית החולים | דיוני הכנסת ופעילות המליאה הופסקו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת איוב קרא (הליכוד) התמוטט היום (רביעי) במהלך דיונים במליאת הכנסת. השר שהה בחדר צדדי בו שוחח עם ראש הממשלה. קרא התלונן על כאבים בחזה והתמוטט לאחר מספר דקות. פראמדיק של ראש הממשלה, יחד עם ח"כ דני סיידה אחמד טיבי ומשה באגד, יועצו של השר לענייני דת ששהו בסמוך לשר. לאחר מכן הצטרפו לטיפול צוות מד"א הממוקם במשכן כל העת שהחל בטיפול מתקדם יותר והוא מפונה כעת לביה"ח הדסה עין כרם.

    חשוב לציין כי השר קרא היה כל העת בהכרה. פונה השר לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים. דובר השר מסר: "השר בהכרה מלאה ומצבו טוב". השר יעבור בדיקות נוספות בבית החולים לבירור מצבו הרפואי.

    דובר הכנסת מסר: "השר איוב קרא פונה לפני דקות אחדות לטיפול רפואי בהדסה עין כרם כשהוא בהכרה מלאה, לאחר שחש ברע. בהסכמה מלאה של נציגי הקואליציה והאופוזיציה הסתיים סדר היום במליאה – כלל החוקים וההצעות לסדר הוסרו מסדר היום".

    השר איוב קרא (63) אשר כיהן בעברו כשר לפיתוח הנגב והגליל וכשר בלי תיק במפלגת הליכוד. בעל היסטוריה רפואית לא קלה, בעברו התאשפז בבית החולים ביום השבעת הממשלה ומספר פעמים נזקק לטיפול רפואי. נאחל לשר רפואה שלמה ואריכות ימים ושנים מתוך בריאות.

    יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין מסר: "‫בשמי ובשם כל חברי הכנסת אני מבקש לשלוח איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לשר ⁦‪איוב קרא‬⁩. דיוני המליאה הופסקו בהסכמת הקואליציה והאופוזיציה, והיא תפתח כרגיל ביום ב׳.".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איזה שר ואיזו תקשורת, בובה על חוט שיהיה בריא.