מתרגלים תרחישי מלחמה

    עפר גדנקן No Comments on מתרגלים תרחישי מלחמה

    פיקוד העורף, יחד עם המטה לשעת חירום בלניאדו התחילו היום בתהליך להכנת בית החולים למלחמה, בסיום התהליך יתורגל בית החולים כולו במעבר ממצב שגרה לחירום

    נדב חן
    20:53
    23.04.24
    מנחם טוקר No Comments on משלושה יוצאים שניים: הקלידנים בפרק חגיגי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המטה לשעת חירום בלניאדו, יחד עם גורמי חירום נוספים ובראשם פיקוד העורף קיימו היום את השלב הראשון בהכנת תרגיל גדל המדמה מצב מלחמה. התרגיל, שיערך ברבעון הראשון של שנת 2019 ידמה מצב מלחמה הכולל נפילת טילים באיזור השרון ובבית החולים עצמו, קליטת נפגעים רבים מעבר ליכולת הקיבולת השגרתית של בית החולים, תפעול בית החולים למשך 72 שעות על בסיס מלאי תרופות, מזון ומעטפת לוגיסטית בצורה עצמאית ללא תלות בגורמים חיצוניים וכן טיפול באירוע טוקסיקולוגי המוני.

    בתרגיל ישתתפו משטרת ישראל, כיבוי אש, עיריית נתניה, היחידה הצבאית המוצמדת לבית החולים במצב חירום וגורמים נוספים בפיקוד העורף. המפגש שהתקיים היום כלל את נציגי כלל המחלקות הרפואיות והלוגיסטיות בלניאדו, במפגש שהתקיים היום קיבלו המשתתפים תדריך מפורט ומסודר בנוגע לנהלי המעבר משגרה לחירום ותפקידו הספציפי  של כל איש צוות במצב זה.

    הנהלת לניאדו בראשות המנכ"ל מר נדב חן, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני, גב' לידיה לנקסנר מנהלת מטה שעת חירום בלניאדו, קציני פיקוד העורף המלווים את בית החולים כבר שנים רבות ומנהלי מחלקות בלניאדו ראו לנכון להגיע ולהשתתף במפגש לכל אורכו בעקבות המצב הבטחוני במדינת ישראל ולאור הצורך להיערך למצבי קיצון. "במצבי חירום אנו נדרשים לפעול בצורה כמעט אוטומטית" אמר מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו "התרגול מאפשר לנו להכין את עצמנו בצורה המיטבית לתרחישים בהם שוררת אי ודאות ותשתיות בסיסיות הופכות ללא נגישות. אני מברך את צוות מטה שעת חירום בראשותה של גב' לידיה לנקסנר על העבודה המקצועית והמסורה לאורך כל השנה ומתפלל כי לא נזדקק לבחון את המוכנות שלנו במצבי אמת אלא רק בתרגילים".



    0 תגובות