אם החתן איבדה טבעת יקרה – חברת הביטוח מסרבת לשלם

    ישראל בן צבי 2 Comment on אם החתן איבדה טבעת יקרה – חברת הביטוח מסרבת לשלם

    אם משפחה, איבדה ביום חתונת בנה טבעת ששוויה הון רב. חברת הביטוח מסרבת לשלם את דמי הטבעת, למרות שהביטוח אותו רכשה מכסה מקרים כגון אלו, בטענה על "טענת כזב"

    טבעת יהלומים • אילוסטרציה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טבעת יקרה. אם משפחה המתגוררת בראשון לציון, אינה זוכרת במדויק את הרגע במהלך חתונת בנה, בין כל האושר והשמחה מסביב, לפתע גילתה כי…הטבעת היקרה ששווה הון רב נאבדה תוך כדי שמחת החתונה. הכאב שנמהל בשמחה קצת התפוגג לאור ביטוח שעשתה המשפחה.
    לדברי עוה"ד רפאל אלמוג המייצג את התובעת, האישה ובעלה רכשו לפני מספר שנים "ביטוח כל הסיכונים" של הבית ותכולתו, הכוללת כיסוי ביטוחי מסוג "כל התכשיטים" לתכשיטים ולדברי ערך  –  ובמסגרת זו בוטחה גם הטבעת. הביטוח מכסה כל נזק או אובדן של חפצים יקרי ערך.
    חוקר  שנשלח מטעם חברת הביטוח 'מגדל', שוחח עם המבוטחים ואף ביקש להסתכל בתמונות מיום האירוע – וכך התגלה לראשונה כי הטבעת לא נמצאה על אצבעה של האישה, "אך בוודאי שאין בכך כדי לשלול את האפשרות לאובדן הטבעת בדרך לאירוע או אף במקום האירוע" אומר עו"ד אלמוג.
    לדבריו,  חברת הביטוח כמעט ושילמה את הפיצוי, אך נמלכה בדעתה ברגע האחרון, והודיעה למשפחה ההמומה שמדובר ב"אירוע כוזב" – ועל כן לא מגיע להם כל פיצוי.
    לדברי  עוה"ד אלמוג, הפוליסה אותה רכשה המשפחה איננה מחריגה אירועי אובדן של טובין מחוץ לתחומי הבית – והטבעת בוטחה למעשה הן בבית עצמו מפני פריצה, והן במקרים של אובדן מחוץ לבית.
    "למעשה,  כל עוד אין בידי חברת 'מגדל' הוכחה למעשה פלילי של המשפחה – אין היא יכולה כלל להתנער  מחבותה לפיצויים" טוען עו"ד אלמוג. בשל  סירובה של חברת 'מגדל' לשלם פיצוי למשפחה, הגישו האישה ובעלה תביעה נגד החברה, באמצעות עוה"ד רפאל אלמוג ממשרד עוה"ד אלמוג שפירא.
    בתביעה  טוען עוה"ד אלמוג להתנהלות בחוסר תום לב מצד חברת 'מגדל', התנהלות המנוגדת לחבות הביטוחית ולחוק חוזה הביטוח. במסגרת התביעה הוא מבקש מבית המשפט להורות  ל'מגדל' לפצות את המשפחה בסכום של 40,612 שקלים (המגלמים גם ריבית והצמדה).
    כמו  כן מתבקש בית המשפט להטיל על 'מגדל' ריבית עונשית – בשל התנהלותה חסרת תום הלב. התביעה  נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בתל אביב.


    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כן בטח
      חבל מאוד על הטבעת היקרה והיפה

    2. 1

      על מה ולמה חברת הביטוח צריכה לשלם?????