בית שמש בתנופת בניה: עוד 260 דירות לרמת בית שמש

    חיים כץ No Comments on בית שמש בתנופת בניה: עוד 260 דירות לרמת בית שמש

    לקראת תחילת העבודות ברמת בית שמש ה': מנהלי חברת 'נמדר' בתים' וקבוצת "סן חן" סיירו בשטח של 'אחוזת נמדר' בבית שמש | בנימין נמדר, מנכ"ל 'נמדר בתים': " מדובר בפרויקט המשמעותי ביותר בבית שמש, המציע אופציה ממשית לבית משלכם"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהלי חברת 'נמדר בתים' וקבוצת 'סן חן' המשווקת את הפרויקט, קיימו סיור מעמיק בליווי אנשי מקצוע, בשטח בו ייבנה פרויקט 'אחוזת נמדר' ברמה ה' בבית שמש. המנהלים עמדו מקרוב אחר התקדמות ההליכים לקראת תחילת העבודות בקרוב.

    פרויקט המגורים "אחוזת נמדר" מציג רף חדש בעיצוב יוקרתי ומפרט חדיש של דירות בנות 3,4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים רחבי ידיים וכן דירות עם אופציה לחדר נוסף. חשוב לציין כי דירות 3 חדרים יש בהם אפשרות צמיחה לדירת 4 חדרים בקלות יחסית משום שקיימים כל האישורים הנדרשים בחוק לבניית החדר הרביעי.

    חלק מהדירות ישווקו לזוכי מחיר למשתכן וחלקם ישווקו בשוק החופשי, כולל אפשרויות מגוונות למימון. הדירות יהיו מרווחות ומתוכננות בתכנון חדשני, המנצל את יתרונות הסביבה תוך הקפדה על נוחות ופונקציונליות מרביות ההופכות את המגורים לחוויה.

    החברה התמודדה על השטח במסגרת מכרזי משרד השיכון וזכתה. את הפרויקט מלווה פיקוח רגולטורי מלא ומיטב חברות הבניה ואנשי המקצוע, על פי הסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים של חברת 'נמדר בתים' בע"מ. המיזם ישווק בלעדית ע"י קבוצת 'סן חן' המובילה בשיווק פרויקטים והשקעות במגזר העסקי והפרטי.

    המתחם ממוקם באזור האסטרטגי ביותר בעיר בית שמש ועתיד לכלול כ-260 יח"ד. במהלך הסיור הדגישו המנהלים את היתרון הבולט של השטח והיותו יעד מגורים משמעותי ואטרקטיבי, מול מרחבי הנוף המאפיינים את המתחם, מיקומו המרכזי וסמיכותו לצירי הכניסה לעיר החוסכים זמן וקשיים תחבורתיים המאפיינים אזורים אחרים בעיר.

    בנימין נמדר, מנכ"ל חברת 'נמדר בתים' בע"מ אמר כי "מדובר בפרויקט המשמעותי ביותר בבית שמש, המציע אופציה ממשית לבית משלכם. הבאנו לכאן את הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים של 'נמדר בתים' כמיטב המסורת להצלחה".

    יעקב ערבליך מנהל קבוצת סן חן אמר "בסיור בשטח ראיתי מיקום מושלם המשקיף לנוף של חורשת עצים מרהיבה ביופייה. מדובר באזור מושלם ואני ממליץ פשוט להגיע למקום, להיות מוקסמים ולהתרשם ממה שרואים. טוב מראה עיניים. אני בטוח בעז"ה שכל מי שירכוש כאן דירה ירוויח פעמיים גם איכות חיים וגם השקעה מצוינת".



    0 תגובות