בי"ח 'מעייני הישועה: "אין כניסה לחולים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בי"ח 'מעייני הישועה: "אין כניסה לחולים"

    חולים לא מבקרים חולים: לאור ריבוי מקרה הידבקות בבית החולים 'מעיני הישועה' מצד מבקרים חולים, במחלות מדבקות, כמו, חצבת, שפעת ושאר מחלות חורף. קוראים בהנהלת בית החולים לאותם מבקרים, לא להגיע ל'ביקור חולים', מדובר במצווה הבאה בעבירה

    בית החולים "מעייני הישועה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) מפרסם בית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק, בקשה חריגה, על איסור כניסת מבקרים חולים, לשטח בית החולים לצורך 'ביקור חולים'. המדובר הוא, באנשים חולים עם חום ו/או מחלות חורף שונים נכנסים לבקר מאושפזים במחלקות השונות ובכך מסכנים בהדבקות את כל החולים, המבקרים ואנשי הצוות. לכן בבית החולים קוראים לאותם אנשים לא להגיע לבית החולים, מדובר במצוה הבאה בעבירה.

    מבית החולים נמסר: "המטופלים המאושפזים במרכז הרפואי מעיני הישועה נהנים מביקור חולים של קרובי משפחה וחברים בשיעורים העולים בהרבה על שיעור ביקורי החולים בבתי חולים אחרים.

    מצוות ביקור חולים מביאה למטופלים שמחה ועידוד ומסייעת בהחלמתם. אולם אליה וקוץ בה, מבקרים החשים ברע, ובמיוחד כאלה החולים במחלות חורף וכעת גם בחצבת רואים עצמם עדיין מחוייבים לבקר את קרוביהם ובכך גורמים להדבקה של מטופלים, מבוגרים אך במיוחד תינוקות וילדים.

    בית החולים אינו מבצר, אין לנו דרך ואף איננו רוצים לסגור את שערי בית החולים מפני מבקרים. אולם, חובה על הציבור להימנע מלבקר קרובים וחברים אם הם עצמם מרגישים חולים. נזלת שיעול וחום ובמיוחד מחלת חום ופריחה מכל סוג שהוא מחייבת להישאר בבית כדי למנוע הדבקה של אחרים".



    0 תגובות