דרעי: "סיסמת הבחירות שלנו היא 'באנו לעבוד' – לא מתייחס לסקרים"

    איתי גדסי No Comments on דרעי: "סיסמת הבחירות שלנו היא 'באנו לעבוד' – לא מתייחס לסקרים"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי, התייחס למהלך הפיצול בימין ותקף את בנט: "חברים בממשלה הזו שהיו שותפים לאורך כל הקדנציה לכל ההחלטות – פתאום עכשיו נזכרים לתקוף את נתניהו או את מדיניות הממשלה" | דרעי התייחס לסקרים הצופים מספר מנדטים מועט, העבודה של חברי הכנסת של ש"ס, והתמיכה בנתניהו בממשלה הבאה

    דרעי היום בכנסת צילום: פלאש90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר ש״ס השר אריה דרעי נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ש"ס בכנסת, התייחס לבחירות הקרובות וההישגים של המפלגה בקדנציה האחרונה. דרעי העריך כי "בבחירות הקרובות ש"ס תגדיל את כוחה; 'באנו לעבוד' זו לא סיסמה אלא נתונים".

    בשיבת הסיעה האחרונה למושב זה פתח השר אריה דרעי את דבריו ואמר: "קשה לשבח את עצמנו, אבל סיעת ש"ס הוכיחה בקדנציה הזו, שכשאנחנו אומרים 'באנו לעבוד' זו לא סיסמה או גימיק אלא נתונים בשטח. חברי הכנסת שלנו מצטיינים בכל תחום, בנוכחות, בהספק של החקיקה בועדות, טיפול בפניות ציבור, וגם הנציגים שלנו בממשלה, סגני השרים, כולם עושים את תפקידם בצורה הטובה ביותר".

    הממשלה הטובה ביותר לדעתו של דרעי: "אני גאה להיות יו"ר תנועת ש"ס ומודה לכולם. הייתי בהרבה ממשלות ואני מוכרח לומר, שזו הייתה הממשלה הטובה ביותר שהיתה לנו מבחינה חברתית ושמירת הסטטוס קוו ואני ומברך את עצמנו שגם הממשלה הבאה תהיה כזו".

    .

    בהתייחסו לפיצול בימין אמר השר דרעי: "מאד כואב לי שחברים בממשלה הזו שהיו שותפים לאורך כל הקדנציה לכל ההחלטות – פתאום עכשיו נזכרים לתקוף את נתניהו או את מדיניות הממשלה. זה לא הגון. יש כללים שצריכים לשמור אותם. הממשלה הזו עשתה הרבה דברים טובים בכל התחומים, ממשלה מאד פוריה מבחינת הישגים ושיתוף פעולה. ידענו לפתור כמעט את כל הבעיות בינינו, ואני מאד מקווה שהממשלה הבאה שתקום תמשיך בדרך הזו".

    בהתייחס למערכת הבחירות אמר השר: "ש"ס נמצאת במקום הטוב ביותר מבחינת היערכות. היה לנו מערכת בחירות מאד טובה לרשויות. בתשובה לכל הסקרים שהיו אמרתי שהסקר האמיתי ביותר יהיה בבחירות עצמן, והנה ש"ס רצה בלמעלה מ-90 מקומות ובכולם עם האותיות ש"ס ולמעלה מ-270,000 איש הצביעו ושמו את הפתק הזה, בלי המגזר הערבי וההתיישבות העובדת ועוד, כך שאם אנחנו משקללים את התוצאה, הסוקרים יוכלו להמשיך את הסקרים שלהם ואנחנו נמשיך עם תוצאות האמת".

    סיסמת הבחירות: "אין לי ספק שבבחירות הבאות ש"ס תגדיל את כוחה. הסיסמה שלנו בבחירות הללו תהיה 'באנו לעבוד'. אנחנו עובדים ארבע שנים קשה ואנחנו נמשיך לעבוד. אנחנו מאד מרוצים מהשותפות שלנו עם ראש הממשלה נתניהו וכמובן שהוא המועמד שלנו לראשות הממשלה".

    רק נתניהו: "אין לנו מועמד אחר ונמליץ עליו, אבל כפי שאמרנו בעבר, ראש הממשלה צריך הרבה שמירה בנושאים החברתיים והדתיים והלאומיים, שמירת הסטטוס קוו מצד אחד והדאגה לחלשים אלו שני הדגלים של ש"ס, שלא השתנו במשך כל ה-30 שנה. אנחנו לא שינינו את הדרך שלנו בגלל סקר כזה או משב רוח תקופתי. בשני הדגלים הללו ועם ש"ס אנחנו שומרים על הליכוד וראש הממשלה".



    0 תגובות