נתניהו: "ניפצנו לחיזבאללה את הנשק ההפתעה המרכזי שהכין לתקוף"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "ניפצנו לחיזבאללה את הנשק ההפתעה המרכזי שהכין לתקוף"

    ראש הממשלה נאם היום, באירוע לזכרו של הלוחם סא"ל עמונאל מורנו ז"ל שנהרג במלחמת 'לבנון השנייה' | ראש הממשלה סקר בנאומו את האיום המרכזי כנגד ישראל בהסכם הגרעין: "הסכם שסלל את הדרך של איראן לארסנל גרעיני – לא לפצצה אחת, למאות פצצות". נתניהו התייחס לכסף שהרוויחה איראן: "ההסכם תדלק "בתמורה" את קופת המשטר הזה לסכומי עתק, שהם מיד הפנו אותם לתוקפנותם לאזור"

    נתניהו בכנס צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היישר מברזיל. ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (חמישי) ביום עיון לזכרו של סא"ל עמנואל מורנו ז"ל, דמות יוצאת דופן בסיירת מטכ"ל ומגדולי הלוחמים, שנהרג בשלהי מלחמת לבנון השנייה. הכנס נערך באוניברסיטת בר-אילן. נתניהו התייחס לאיומים החמורים מכיוונה של איראן על שלל זרועותיה הסמוכים למדינת ישראל.

    מדברי רה"מ נתניהו: "אתם תיכנסו לפקד עכשיו בצבא של מדינה שמוקפת אויבים בכמה חזיתות. אנחנו פועלים בנחישות נגד כל מי שחותר לסכן אותנו. זה קורה כרגע בסוריה, נגד הניסיונות של איראן להתבסס צבאית בסוריה, זה קורה גם בגבול הלבנון".

    עוד הוסיף נתניהו: "אנו שוללים מחיזבאללה את נשק מנהרות הטרור, שהוא הכין כדי לתקוף אותנו. הוא הכין כאן תחבולה, ובתחבולה ניפצנו לו את נשק ההפתעה המרכזי, בתחילת המלחמה כפי שהוא תכנן את זה, כפי שאנחנו שוללים גם את נשק המנהרות ברצועת עזה מהחמאס".

    האיום הגדול -איראן: "האיום הגדול ביותר מצד איראן הוא האיום של נשק גרעיני בידי מעצמה שמצהירה שאנחנו צריכים להיות מושמדים מעל פני האדמה. גם כאן אנחנו נאבקים, ונאלצתי לעתים להיאבק מול כל מנהיגי העולם, מול מה שראיתי כסכנה קיומית, להילחם בה מבעוד מועד".

    הסכם הגרעין: "אני התנגדתי בתוקף להסכם הגרעין שנחתם עם איראן, הסכם שסלל את הדרך של איראן לארסנל גרעיני – לא לפצצה אחת, למאות פצצות. זה הסכם שתדלק "בתמורה" את קופת המשטר הזה לסכומי עתק, שהם מיד הפנו אותם לתוקפנותם לאזור. אני התעקשתי על החזרת הסנקציות נגד איראן, ואכן הנשיא טראמפ קיבל את ההחלטה האמיצה לחדש אותן. הנשיא טראמפ פועל נגד איראן במישור הכלכלי, ואנחנו כאן בישראל פועלים נגד איראן במישור הצבאי".



    0 תגובות