אייכלר: "תוכנית האחדות כוללת את כלל הפלגים בציבור החרדי"

    אסתי פלד 1 Comment on אייכלר: "תוכנית האחדות כוללת את כלל הפלגים בציבור החרדי"

    כלי ברכה: "ראשי המפלגות גפני וליצמן מוכנים לזה וגם דרעי מוכן, רק שמפחדים שחלק ממצביעי שס בפריפריה לא יצביעו בגלל המהלך", כך אומר ח"כ ישראל אייכלר בראיון ל'מהדורה המרכזית' | לו הייתי עם מספיק מנדטים: "היינו יכולים להעביר את פסקת ההתגברות, תתארו לכם את החיים בלי הדיקטטורה של בג"ץ | היעד: "החזרת ה-18 מנדטים שנשרו לנו" | האזינו

    צילום: Flash 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר (אגודת ישראל) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קהאן, אייכלר שוחח על משימת האחדות הגדולה בין כלל החלקים בציבור החרדי למפלגה אחת גדולה.

    צו האחדות: "קצת היסטוריה, כ"ק רבי אהרון מבלעז זצוק"ל, חתם ראשון על חזית דתית והמזרחי פירקו את האחדות, אז השיגו 16 מנדטים. כל המפלגות במרכז ובשמאל רוצים לקעקע את יסודות הדת מהמדינה ולהוציא את החרדים מהלגיטימציה ציבורית. הסכנה הזאת מחייבת אותנו להתאחד, אחרת אנחנו לא יכולים להתקיים פה".

    הדרך לאחדות: "קודם כל שכולם ישוכנעו שאין דרך אחרת. למדנו בבחירות האחרונות, הפילוג גרמו להרס ולחורבן. ראשי המפלגות גפני וליצמן מוכנים לזה וגם דרעי מוכן רק שמפחדים שחלק ממצביעי שס ילכו אז כאן זה בעייה. יש לנו 18 מנדטים מהכנסת הקודמת, הייתה נשירה גדולה ואולי האיחוד הזה יחזיר את כולם הבייתה".

    לאחד גם את השוליים: "מהדיווח של ליצמן, יש הסכמה להכניס את כולם גם את אלי ישי והשוליים של כולם. הכוונה על מהלך כולל שכולם יהיו בתוך מפלגה אחת".

    האזינו:

    צילום: Flash 90

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איחוד זה טוב