סוער בוועידת העבודה: כבל לגבאי: "בגדת בערכים לא תוכל להנהיג"

    איתי גדסי 1 Comment on סוער בוועידת העבודה: כבל לגבאי: "בגדת בערכים לא תוכל להנהיג"

    כ-4,000 חברי ועידת מפלגת העבודה, התכנסו בגני התערוכה בתל אביב. | ניצחון לגבאי, הוועידה אישרה את השינויים בתקנון המפלגה | יו"ר המפלגה גבאי תקף בנאומו את נתניהו "קורע את העם" ויאיר לפיד וגנץ, "מזדעזעים ממנו ורצים לממשלה בראשותו" | ח"כ כבל תקף בחריפות את גבאי: "ריסקת את המפלגה" | מפלגה אבודה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (חמישי) מתכנסת וועידת מפלגת העבודה בגני התערוכה בתל אביב. כ-4,000 חברי המפלגה הגיעו לקראת ההצבעה על התוכניות של יו"ר המפלגה אבי גבאי לשינוי תקנון המפלגה שייתן לו את היכולת לשריין אנשים למפלגה ויחזק את כוחו בתנועה.

    בסוף הערב ועידת המפלגה הצביעה על שינוי בתקנון המפלגה שדורש אבי גבאי לבצע ואכן ועידת מפלגת העבודה אישרה לפני זמן קצר את הצעת יו"ר המפלגה, אבי גבאי על מבנה הפריימריז ואת תקנון הועידה החדשה. מדובר בניצחון חשוב לאבי גבאי ולחיזוק כוחו בתוך המפלגה, לאחר ההתקפות הקשות שספג.

    בתחילת הערב, עלה ח"כ איתן כבל ובנאום תקיף במיוחד, תקף את גבאי לעיני כל חברי הוועידה: "גבאי טען ששיקרתי שאיים כי יחריב את המפלגה עלינו ועליו, הבוקר יזמתי בדיקת פוליגרף ונמצאתי דובר אמת. שוב התגלה ששיקר ולא בפעם הראשונה"

    .

    כבל פנה לגבאי והוסיף "קיבלת גיבוי מעל ומעבר. כשהצלחת – לקחת את כל הקרדיט לעצמך. עכשיו כשאתה מתרסק אתה מאשים אותנו. יש גבול. הכל עליך, אתה פירקת את המחנה הציוני בלי להתייעץ, אתה הובלת, אתה ניווטת. הכישלון הזה הוא 'נטו גבאי'. אני קורא לפריימריז פתוחים עוד לפני הבחירות ולא מתכוון להתמודד בהן".

    בהמשך, עלה יו"ר המפלגה, אבי גבאי ותקף את לפיד וגנץ: "שניכם ראיתם השבוע את מופע האימים של ראש הממשלה. במדינה נורמלית ראש ממשלה לא תוקף את רשויות החוק. אני יודע, אתם יודעים וכולם יודעים שמיליוני ישראלים טובים מתגעגעים למדינה נורמלית.

    אתם לא יכולים להזדעזע מההתקפות של נתניהו על רשויות החוק ואז לרוץ להצטרף לקואליציה שלו. אנחנו מתחייבים לשינוי במדינת ישראל. ואני קורא לכם, הצטרפו לשינוי. הצטרפו לקואליציה של שינוי. אני קורא לכם להתחייב לא לשבת בממשלה של נתניהו. וזה לא קשור רק לכתבי אישום אלא לדרך ולעתיד המשותף שלנו במדינת ישראל".

    .

    כבל מראה לגבאי את תוצאת הפוליגרף בה יצא דובר אמת | פלאש 90

    גבאי תקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו על החקירות כנגדו: "התפקיד שלנו הוא שהאמת שלנו היא זו שתנצח, והאמת שלנו תנצח כי רוב העם מבין שאי אפשר להמשיך יותר עם ראש ממשלה שקורע את העם, תוקף את מערכות הביטחון והחוק, עובד בשביל אוליגרכים וטייקונים ולא בשביל שכולם יגמרו את החודש, משלם דמי חסות לחמאס ומוביל אותנו למדינה דו-לאומית שתתפוצץ לנו בפרצוף".

    גבאי התייחס בנאומו למפלגתו של גנץ ואורלי לוי: "הקולות שעזבו אותנו חונים היום אצל כל מיני מפלגות אווירה אופנתיות ומסתוריות. כאלה שמתחבאות מאחורי שתיקה וחיוכים. אבל אנחנו הולכים להחזיר את כולם ואז להביא עוד ועוד קולות למפלגת העבודה".

    .

    גבאי המשיך לתקוף את כוונת לפיד וגנץ לשבת בקואליציית נתניהו: "נשארו עוד המון ישראלים נורמלים שמבינים שחייבים להחליף את השלטון, שמבינים שצריך להצביע למפלגה שמתנגדת לשיטות של נתניהו ולא למפלגות שבסוף ישבו אצלו בקואליציה. ישראלים שמבינים שבבחירות הקרובות צריך להצביע לראש ממשלה אחר, שמבינים שלא בוחרים שר חוץ או שר ביטחון בממשלת נתניהו".

    .. . .

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דומה לארדואן התורכי