נתניהו בגבול הצפוני: "אם נצטרך נעצים את התקיפות בסוריה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בגבול הצפוני: "אם נצטרך נעצים את התקיפות בסוריה"

    עם סיומו המהיר של המבצע הטכנולוגי "מגן צפוני" וחשיפת ששת מנהרות הטרור של חיזבאללה, ראש הממשלה ושר הביטחון הגיע לביקור בגבול | נתניהו התייחס לאיום מסוריה: "נמשיך לעקוב אחר כל הפעילות של חיזבאללה ושל איראן וגרורותיה" | ההישג במגן צפוני: "הישג יוצא דופן שלא היה לשום צבא בעולם" | תוכנית המנהרות: "2,000 מחבלים לתוך הגליל"

    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (ראשון) בעוצבת הגליל, באזור פעילות צה"ל לנטרול והשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה, במסגרת מבצע "מגן צפוני" שהסתיים היום. בסיור השתתפו סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד הצפון אלוף יואל סטריק ובכירים נוספים, שמסרו סקירה על פעילות הכוחות.

    רה"מ נתניהו אמר בסיור: "ב-48 השעות האחרונות, ישראל תקפה מחסן של נשק איראני בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק. זה משקף את המדיניות העקבית שלנו והנחישות האיתנה למנוע התבססות צבאית של איראן בסוריה, ואם צריך אנחנו גם נעצים את ההתקפות הללו".

    נמשיך לעקוב אחר חיזבאללה אמר נתניהו: "במקביל צה"ל חשף מנהרה שישית שחצתה לתוך שטח ישראל, המנהרה הגדולה מכולן. זה מביא את מבצע "מגן צפוני" לסיומו המוצלח. אנחנו נמשיך לעקוב אחר כל הפעילות של חיזבאללה ושל איראן וגרורותיה, ונעשה מה שצריך כדי להבטיח את ביטחון ישראל".

    הישג חסר תקדים בעולם קובע שר הביטחון: "ההישג הזה, שבוצע תוך כמה שבועות של נטרול נשק המנהרות של חיזבאללה, זה הישג יוצא דופן שלא היה לשום צבא בעולם. עד היום, אף אחד לא הצליח לפעול בצורה כזאת, במהירות כזאת, באפקטיביות כזאת. כל הכבוד לכם, תודה רבה לכם בשם אזרחי ישראל".

    במענה לשאלה האם תושבי הצפון יכולים לחיות בשקט: "אני חושב שכל אחד מבין שהוסר כאן איום רציני ביותר. התוכנית המבצעית של חיזבאללה הייתה להשתמש בנשק המנהרות, להחדיר הרבה לוחמים, בין 1,000 ל-2,000 מחבלים לתוך הגליל, לתפוס כאן יישובים. כל אחד מבין איך המלחמה הזאת הייתה נראית עם גדודים של חיזבאללה בתוך הגליל, ועם צבא איראני אל מול הגולן. את זה מנענו – ואת זה נמשיך למנוע".

    במהלך הסיור נפגש רה"מ נתניהו עם חיילים מחיל ההנדסה ועם כוחות נוספים ושיבח אותם על פעולתם.

    צפו בסיור: צילום: קובי גרשון לע"מ.

    GPOGPO_0074 GPOGPO_0229 GPOGPO_0278 GPOGPO_0298



    0 תגובות