מהנדס עיריית תל אביב: "ראש העיר בונה את הגשר דווקא בשבת"

    אסתי פלד No Comments on מהנדס עיריית תל אביב: "ראש העיר בונה את הגשר דווקא בשבת"

    ישראל גודוביץ מי שכיהן כמהנדס עיריית תל אביב, התראיין למהדורה המרכזית על בניית גשר יהודית בשבתות הקרובות | "גשר זה לא פצצת אטום, מדובר בפלטות בטון מקצה לקצה לא חייבים לבנות בשבת. כמהנדס אני לא מבין על מה כל המהומה" | השורשים המפתיעים של גודוביץ וההצעה לקמפיין שמירת השבת | האזינו

    ישראל גודוביץ צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראל גודוביץ מי שהיה מהנדס עיריית תל אביב ומכיר את נושא בניית הגשרים לעומק, ונין של החפץ חיים, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על הקמת גשר 'יהודית' בתל אביב בעיצומה של שבת קודש.

    בניית גשר בלילות או רק בשבתות: "גשר זה לא פצצת אטום, כולו פלטות בטון מקצה לקצה כמו בכביש 4 או בין בני ברק לגבעת שמואל. אבל שיושב ראש ראשות, כמו תל אביב ועושה דווקא כך זה נראה. מי ביקש ממנו להביא גשר מסולסל שלוקח רק חודש להתקין אותו".

    גשר המיתרים לא נבנה בשבת: "ראש העיר הוא עושה דווקא, למה? יש סיבה אבל זה לפסיכאטר. אני לא איש פוליטי. כמהנדס אני לא מבין מה כל המהומה כבר נבחרת שב בשקט. תהיה בנאדם יש ציבור שמתקומם קצת כבוד. עשו גשר שעלה הון עתק לעירייה".

    ההלכה והעבודה: "כאדם חילוני, אני מכיר את האנושיות של חוקי התורה שהם יותר מכל חוקים אחרים. תמיד שאלתי את הרבנים בוועדת תכנון ערים מה אומרת ההלכה היהודית בנושא והיו באים עם ספרים לישיבות".

    נין לחפץ חיים: "אני נין חמישי לחפץ חיים זיע"א, תמונתו הייתה תלויה מעל מיטתי מאז שהייתי ילד קטן. אני בטוח שהוא צופה בי כל הזמן". וההצעה לקמפיין בעד שמירת השבת.

    האזינו לשיחה המלאה:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות