לא נכנעים: חמאס מסרב לקבל את הכסף הקטרי בגלל מגבלות ישראל

    שלמה ריזל No Comments on לא נכנעים: חמאס מסרב לקבל את הכסף הקטרי בגלל מגבלות ישראל

    חמאס מנסה לסחוט את ישראל עוד: בארגון דחו את הפעימה השלישית של הכסף הקטארי, בשל מגבלות שהטילה ישראל על חלוקתו. בחמאס רוצים לסחוט את ישראל להסכים לחלוקת הכסף כפי שהארגון מעוניין לחלק למחבלי חמאס ועל הדרך להחזיר את האמון הציבור בחמאס

    סגן השגריר הקטארי בעזה היום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏לאחר שראש הממשלה והקבינט אישרו את העברת הפעימה השלישית הכספי חמאס שעומדת על 24 מיליון דולר. בחמאס הראו עמוד שידרה חזק יותר, סגן מנהיג חמאס – חליל אל חיה אמר לפני זמן קצר במסיבת עיתונאים, לאחר שנפגש עם סגן שגריר קטר: "ערכנו דיונים היום עם השגריר הקטרי, בארגון סרבו לקבל את הכספים הקטרים בשל התנאים שהשית עליהם הכיבוש. ישראל אחראית להפרת ההסכם. אנחנו מסרבים לקבל את הפעימה השלישית. שגריר קטר מבין את עמדתנו במיוחד לאור הדחיות והעיכובים מצד ישראל. תושבי עזה לא יהיו חלק ממסע סחיטה וקמפיין בחירות. מצעדי השיבה יחודשו".

    בחמאס החליטו ללכעת על צעד קשה מאוד מבחינתם, הרצועה מדממת ויש צורך דחוף בכסף זר, אך לאחר ההשפלה שעברו ברחוב הפלסטיני על כניעה לישראל תמורת כסף, הם מחליטים היום על צעד דרסטי שמכוון לרחוב הפלסטיני ולהחזרת אמון הציבור בו. חמאס מצפה שישראל תתקפל ותוריד את כל המגבלות ששמה על חלוקת הכסף.

     



    0 תגובות