הרב גולדקנופף: "המלצתי בפני גדולי התורה לבוא ולהפגין בשבת"

    אסתי פלד No Comments on הרב גולדקנופף: "המלצתי בפני גדולי התורה לבוא ולהפגין בשבת"

    מזכיר וועדת השבת הרב יצחק גולדקנופף התראיין ל'מהדורה המרכזית', שאלת פרישת 'אגודת ישראל' מהקואליציה של חולדאי: "אולי זה חלק מהתוכניות" | העבודות בגשר: "שר התחבורה אמר שנתן היתר רק לארבעה אנשים לעבוד" | הפגנות במקום: "שמו שוטרים באזור שאם יבוא חרדי להפגין יעשו בו שמות" | חומרת חילולי השבת: "מקום המדינה לא היה דבר כזה" | האזינו

    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזכיר ועדת השבת של גדולי ישראל, הרב יצחק גולדקנופף, התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על חילולי השבת בגשר יהודית בתל אביב, " רצינו לעשות מחאה במקום העבודה אבל יש בעייה להביא מפגינים בשבת מבני ברק לתל אביב".

    התחייבות שר התחבורה: כץ טוען שהוא נתן אישור לארבעה אנשים להיות שם והיו במקום עשרים שלושים איש. מנופי אבי אמרו לי שהם לא מחללים שבת, הם במהות שלהם לא מחללים שבת, המשרדים שלהם סגורים בשבת, כנראה שהכריחו אותם. אולי הם יהיו אלה שלא יסכימו לעבוד.

    פרישת אגודת ישראל מקואליציית חולדאי: הפעם כל חברי הכנסת יוצאים מגדרם, אולי זאת אחת התוכניות. זה דבר שלראשונה קורה במדינה. הם הכינו משטרה וצבא במקום שאם אוי ואבוי היה מגיע לשם אדם חרדי לאזור היו עושים בו שמות.

    הפגנות בתל אביב: אני חשבתי שאני ימליץ לגדולי התורה לבוא ולהפגין אבל זאת בעייה. אני לא יודע להיכן הדברים יגיעו. אנחנו חייבים קודם כל לבוא ולמחות. השר ליצמן פרש מהכנסת ולא רצינו לבוא ולעשות את זה, זה שהוא חזר זה לא היה צפוי.

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות