"תקלה טכנית ועומס": 300 בחורי ישיבות המתינו בלשכת הגיוס בקור

    עמית דניאל 2 Comment on "תקלה טכנית ועומס": 300 בחורי ישיבות המתינו בלשכת הגיוס בקור

    אירוע חריג בלשכת הגיוס בתל השומר: כשלוש מאות בחורי ישיבה שבאו להסדיר את מעמדם, המתינו זמן רב, חלקם בקור וברוחות | דובר צה"ל: "כלל בחורי הישיבה נכחו יחד באותה שעה; בנוסף, תקלה טכנית גרמה לעיכוב נוסף"

    בחורי ישיבה בלשכת גיוס • תמונת אילוסטרציה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשלוש מאות בחורי הישיבות המתינו היום בלשכת הגיוס בתל השומר במשך זמן רב. הבחורים, שהוזמנו על מנת לעבור את הליך הדיחוי המתקיים מדי תקופה, תהו לפשר ההמתנה הארוכה ונמסר להם כי ישנה תקלה טכנית בגינה קצב המתקבלים ארוך מהרגיל.

    א', בחור שהמתין במקום זמן רב סיפר ל"קול חי": "היינו במשך כשלוש שעות באולם כלשהו, חלק היו תחת סככה כשבחוץ גשם וקור. כל פרק זמן הכניסו מספר בחורים קטן והקצב היה איטי מאד".

    אנו באתר "קול חי" פנינו לדובר צה"ל על מנת לבקש תגובה. מדובר צה"ל נמסר: "כלל הישיבות מתאמות יום ושעות הגעה למדור בני ישיבות במיטב, על מנת לחתום על מעמדם כבני ישיבה. כחלק מהתיאום מול וועד הישיבות, מתבקשת כל ישיבה לחלק את הגעתה לקבוצות בהפרשי זמנים על מנת שההליך יבוצע באופן היעיל ביותר. במקרה הנ"ל, כלל בחורי הישיבה נכחו במדור באותה השעה".

    "בנוסף, עקב תקלה טכנית במערכות המחשוב במיטב עוכב תהליך הטיפול במעמדם. התקלה טופלה באופן מידי וכלל תלמידי הישיבה חתמו על מעמדם", נמסר מדו"צ.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עד כמה שאני יודע זה לא ככה והרבה ישיבות באים ביום אחד עם אוטבוס ביחד וכו'

    2. 1

      ממש מסכנים. הלב נשבר. איזה מזל שהם קיבלו פטור בסוף, תארו לכם מה היה קורה אם ביו מגייסים אותם בטעות. עוד היו עושים משהו מועיל