צפו: המשלחת הישראלית בברזיל: "ההגעה לזירת האסון רק במסוקים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: המשלחת הישראלית בברזיל: "ההגעה לזירת האסון רק במסוקים"

    המשלחת הישראלית כבר עובדת בשטח בברזיל ועוזרת באופן נרחב לכוחות המקומיים. המקום קשה מאוד לעבודה וההגעה אליו רק במסוקים, המשלחות כבר סייעו לחילוץ גופות מהזירה. יו"ר זקא יהודה משי זהב סיפר על התגובות: "מקבלים פידבקים מהכוחות הברזילאים בשטח, בתקשורת המשלחת הישראלית מקבלת תהודה גדולה" צפו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשלחת הישראלית בברזיל מסייעת באופן קריטי לחיפושים אחרי הנעדרים בברזיל, עם נחיתת הכוחות בברזיל, חברו הכוחות הישראליים לכוחות המקומיים לסיוע ואיתור נעדרים באסון קריסת הסכר. המשלחת הישראלית קיבלה תחת אחריותה שטחי חיפוש גדולים.

    הגישה למקום אפשרית אך ורק במסוקים שהועמדו לרשות המשלחת על ידי הצבא הברזילאי. כלבים של יחידת עוקץ של צה"ל מבצעים סריקה של תאי שטח, ובהתאם לממצאים פועלים חברי המשלחת לאיתור וחילוץ הגופות מתוך הבוצה הסמיכה.

    המשלחת הישראלית המורכבת מחיילי היחצ"א של פיקוד העורף, אנשי יחידת להב"ה של כיבוי אש, צוות מתנדבים של היחידה הבינלאומית של זק"א, צוות ילת"מ של חיל הים ואנשי המל"ל הפועלים מסביב לשעון בזירת האסון בברזיל.

    חיים וינגרטן ראש אג"מ ומתנדב זק"א במשלחת, אמר: "ממדי האסון הם עצומים, הניסיון הרב שצברנו במשך השנים באסונות בעולם מסייע רבות גם למחלצים בשטח , כבר ביום הראשון לפעילות איתרנו מספר רב של מוקדים בעלי אפשרות גבוהה שבהם קבורים נעדרים שלא שרדו את השיטפון, מחכה לנו פה עוד עבודה קשה בשטח הבוצי. שיתוף הפעולה המקצועי של חברי המשלחת הישראלית יחצ"א, מל"ל, להב"ה וזק"א תורם רבות להצלחת פעילות המחלצים בשטח".

    יהודה משי זהב יו"ר זק"א, אמר: "אנחנו מקבלים פידבקים מצוינים מגורמי החירום בברזיל על הפעילות המקצועית של המשלחת בזירת האסון, המחלצים פועלים בתנאי שטח קשים מאוד, המשלחת הישראלית מקבלת תהודה גדולה בתקשורת המקומית ובכך מראים את פניה היפים של ישראל".

    צפו בפעילות:

    WhatsApp Image 2019-01-29 at 12.15.04 WhatsApp Image 2019-01-29 at 12.15.05(1) WhatsApp Image 2019-01-29 at 12.15.05



    0 תגובות