סקר טי ג'י איי קובע: 9.2 אחוזי האזנה לתחנות "קול חי"

    עמית דניאל 8 Comment on סקר טי ג'י איי קובע: 9.2 אחוזי האזנה לתחנות "קול חי"

    בצמרת תחנות הרדיו: סקר טי ג'י איי קובע כי "קול חי" מובילה במגזר החרדי עם 9.2 אחוזי האזנה | 5.5 ל"קול חי" ו-3.7 ל"קול חי מיוזיק" הנסקרת לראשונה

    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר טי ג'י איי שהתפרסם בשעה האחרונה מקבע את תחנות הרדיו של "קול חי" כמואזנות ביותר במגזר החרדי והדתי וממקמות אותן בצמרת תחנות הרדיו האזוריות בישראל.

    על פי הסקר שפורסם עולה, כי תחנת "קול חי" נהנית משיעור האזנה של 5.5 אחוזי ו-3.7 אחוזי האזנה נוספים ל"קול חי מיוזיק", תחנת המוסיקה של קול חי המשדרת בתדר 102.5 FM. בסה"כ, שתי התחנות נהנות יחדיו משיעור האזנה העומד על 9.2%.

    מהנתונים עולה כי ההאזנה ל"קול חי" צמחה בחצי השנה האחרונה ב-23% האזנה, לצד "קול חי מיוזיק" שנסקרה לראשונה לאחר שעלתה לאוויר לפני שנה.

    מנכ"ל קול חי אבי רוזן מסר: "מודים לקב"ה על הזכות להמשיך ולהיות כלי התקשורת המוביל, בהפצת תור, אמונה ושמחה ב'קול חי' וב'קול חי מיוזיק'".

    כזכור, סקר מכון "שילוב" שהתפרסם לפני כשבועיים, העלה גם כן נתונים דומים. על פיו, בקרב המאזינים לתחנות רדיו חרדיות ודתיות, הרדיו המואזן ביותר בציבור החרדי הוא "קול חי", הזוכה ל-39%, אחריו ערוץ המוזיקה "קול חי מיוזיק" עם 20% ורדיו "קול ברמה" עם 17%. יתר הנשאלים – 8% מאזינים לתחנות רדיו דתיות אחרות (גלי ישראל/כאן מורשת) ו-16% מהנשאלים ציינו שאין להם תחנה עיקרית לה הם מאזינים.

    הסקר שהוזמן ע"י "קול חי" במלאת שנה לפעילות ערוץ המוזיקה "קול חי מיוזיק", ביקש לבחון את הרגלי ההאזנה של הציבור החרדי לתחנות הרדיו.

    מהנתונים עלה, כי 53% מהציבור החרדי מאזינים לתחנות הרדיו החרדיות, 37% ציינו כי לא מאזינים כלל לרדיו ו- 11% ציינו כי הם לא מאזינים לתחנות רדיו דתיות.

    גרף 01

    בקרב המאזינים לרדיו, במענה לשאלה מהי תחנת הרדיו שאתה מאזין בעיקר השיבו: 39% מאזינים ל"קול חי", 20% מאזינים ל"קול חי מיוזיק", 17% מאזינים ל "קול ברמה", 16% אין להם תחנת רדיו עיקרית, ועוד 8% מאזינים לתחנות רדיו דתיות אחרות.

    גרף 02



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      אתם תותחים, גם קול חי הרגיל וגם הערוץ המוסיקלי. תמשיכו להצליח

    2. 7

      יצחק
      בטח זה ידוע מאוד מאוד שהציבור נהנה להאזין רק לרדיו קול חי! אין על קול חייייייי

    3. 6

      אין על רדיו קול חי האיכות. של התוכניות השדרנים אין אין על קול חי תמשיכו להעלות ולהצליחעזרתה'אוהבים אותכם מאוד וממשיכם להאזין לכם בכול זמן בים ביבשה ב

    4. 5

      אין על ר קול חי הרדיו הכיחזקבמדינה אין על התוכניות השדרניים הרבניים הכול התוכן המושלם !תמשיכו להעלות ולהצליח כול פעם שאני שומעת אתכם אתם מחזקים אותי אין עליכם מגיע לכם ליהיות מקום ראשון ממשיכים להאזין לכם בכול הכוח בתדרים 93 ו 92.8FM אוהבים אותכם בלי סוף מישפחת סאלארי מאשדוד המאזינים באופן קבוע יום יום שעה שעה !! ו

    5. 4

      הודיה סאלארי
      ראשית כול תודה רבה על כול התוכניות המושלמות!!!!אנימאזינה באופן קבוע ונהנית מיכול שניה כיף שיש לנו רדיו כזה עים תוכן יהודי אמיתי אני מברכת אתכם שתמשיכו לעלות ותגיעו להאזנות הכי גבועות שיש אין עליכם בעולם ❤❤ א ונ

    6. 3

      אין על רדיו קול חי אוהבים אותכם מאוד!!!!!! ❤❤❤ מצדיעים ????????????לכם על כול העשייה התוכניות המאלפותתמשיכו i love you אין כמוכם בעולם אוהבים מישפחת סאלארי ובוסקילה אשדוד!!!

    7. 2

      נדב אביהוא סאלארי אשדוד
      קודם כול מצדיע לכם על כול הסקרים האחרונים שמראים שקול חי במקום הראשון איני דתי אבל אני מאזין לכם יום יום שעה שעה לכול התוכניות המושלמות!!!! והמאלפות שלכם אהובים למעטה ואהובים למעלה אני מאחל לכם שרק תעלו אוהב אותכם ❤❤❤ נדב סאלארי מת עליכם סליחה חי עליכם