איראן מתערבת בבחירות כנגד נתניהו: הליכוד: "לא מפתיע"

    איתי גדסי No Comments on איראן מתערבת בבחירות כנגד נתניהו: הליכוד: "לא מפתיע"

    חברת הרשת החברתית פייסבוק הודיעה כי סגרה מאות דפים ומשתמשים פקטיביים שהופעלו מאיראן והפיצו מידע כוזב בישראל ובעיקר במזרח ירושלים. האיראנים ניסו לשתול ידיעות שקריות כנגד ראש הממשלה במטרה להזיק לו בבחירות. תגובת הליכוד: "לא מפתיע שאיראן מנסה להפיל את ראש הממשלה נתניהו, שבלם את תוכנית הגרעין שלה, ואת מאמציה להתבסס צבאית בסוריה, ריסק את הכלכלה שלה ושלח את המוסד לגנוב את הארכיון הגרעין הסודי שלה"

    צילום: לעמ קובי גדעון
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (חמישי) מהנהלת הרשת החברתית 'פייסבוק' כי זוהתה פעילות שמקורה באיראן, אשר יצרה מאות משתמשים מזוייפים שמטרתם פרסום תכני כזב בישראל ובעיקר במזרח ירושלים. בעקבות כך סגרה הנהלת החברה מאות דפים ומשתמשים שקריים. מגורמים המעורים בנושא נמסר, כי מדובר בתכני כזב שהופנו בחלקם כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, במטרה להתערב בבחירות בישראל.

    מהליכוד נמסר בתגובה להודעת פייסבוק על סיכול ניסיון תעמולה איראני להפלת נתניהו: "זה לא מפתיע שאיראן מנסה להפיל את ראש הממשלה נתניהו, שבלם את תוכנית הגרעין שלה, חיסל את מאמציה להתבסס צבאית בסוריה, ריסק את הכלכלה שלה ושלח את המוסד לגנוב מתחת לאפה את ארכיון הגרעין הסודי שלה. זה לא יעבוד להם. כל עוד נתניהו ראש ממשלת ישראל – איראן בצרות".



    0 תגובות