יצחק כהן תוקף: "ראש הממשלה הפך להיות נשיא מועצת חכמי התורה?"

    אסתי פלד No Comments on יצחק כהן תוקף: "ראש הממשלה הפך להיות נשיא מועצת חכמי התורה?"

    סגן שר האוצר יצחק כהן תוקף את ראש הממשלה בראיון ל'מהדורה המרכזית', על התערבותו בעניינים הפנים מפלגתיים ברחוב החרדי, "יש לנו מנהיג ומועצת חכמי התורה" | על הקיצוץ בעולם הישיבות: "מדובר בתקציב שאמור לעבור בזמן הקרוב | הגידול בעולם התורה: "מספר התלמידים השנה עלה ל 157 אלף תלמידים | האזינו

    סגן השר יצחק כהן צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר האוצר יצחק כהן (שס) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת דוד חכם על המפץ הפוליטי החרדי שמקבל רוח גבית מראש הממשלה. קיצוץ בתקציב עולם הישיבות. ואשרור דירוג האשראי.

    ראש הממשלה לוחץ לאחדות בקרב החרדים: "למה ראש הממשלה נהיה נשיא מועצת חכי התורה? יש לנו מנהיג שזה אריה דרעי ומועצת חכמי התורה שמובילים אותנו".

    האחדות: "כל אחד יחנה תחת דגלו ורבותיו שס זאת מפלגה ייחודית. אין ספק שהכח יירד, הרבה מצביעים יפנו למקום אחר כי לא ירגישו צורך ייחודי להצביע למפלגה כפי שהיה עד עתה".

    קיצוץ בתקציב עולם הישיבות: "תקציב עולם הישיבות הוא מיליארד ומאתיים עשרים מיליון. הוא התקציב שעומד לעולם הישיבות. יש תקציב שמחכה לעבור בוועדת כספים מעודפים והוא יעבור. בתחילת 2018 היו מאה חמישים אלף תלמידים ועכשיו זה 157 אלף תלמידים. התקציב לא קוצץ עד שיעברו העודפים. זה תהליך שלא ייקח הרבה זמן".

    דירוג האשראי הקבוע: "מדובר בחברות בינלאומיות ולא פרשנים פוליטיים. זה אומר שכלכלת ישראל חזקה ויציבה זה אמון בינלאומי בשוק הכלכלה הישראלי. זה משפיע על הרבה פרמטרים שזה ריבית נמוכה. זה בשורה טובה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות