מינוי ב'הפועלים': ר' אלי רבינוביץ מנהל פעילות בחברה החרדית

    עפר גדנקן No Comments on מינוי ב'הפועלים': ר' אלי רבינוביץ מנהל פעילות בחברה החרדית

    ר' אלי רבינוביץ, מונה למנהל פעילות בנק הפועלים בחברה החרדית. במשך 17 שנות עבודתו במערכת הבנקאית מילא שורה של תפקידים בממשקים תכופים עם ציבור הלקוחות החרדי. בתפקידו האחרון שימש מנהל קשרי נדל"ן בחברה החרדית.

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רונן שטיין, משנה למנכ"ל בנק בנק הפועלים וממונה על החטיבה הקמעונאית: ״התפקיד והמינוי החדש מבטאים את תפיסת הבנק הרואה בציבור החרדי רובד חשוב בחברה הישראלית. מספר לא מבוטל של סניפי בנק הפועלים ממוקמים בריכוזים החרדים ונותנים מענה ללקוח הפרטי כמו גם ללקוחות מוסדיים. היקף הפעילות המגוונת בזיקה ללקוח החרדי מצדיק ריכוז הפעילות בידי גורם המכיר היטב את החברה שבתוכה אנו פועלים. אלי רבינוביץ מביא איתו שילוב של ידע וניסיון רב שנים בפעילות מול החברה החרדית ואני בטוח שישכיל לנצל את כל היכולות לטובת החברה החרדית ובנק הפועלים".

    אלי רבינוביץ, יליד ירושלים, אב לארבעה, תושב ביתר עלית. בשנות עבודתו בבנק עבר שורה של קורסים והשתלמויות מקצועיות במגוון נושאים בנקאיים. עם קבלת המינוי אמר ״אני מקבל את המינוי בדחילו ורחימו. זה אתגר גדול וחדש ואעשה הכל אי"ה למען מתן שירות ראוי ויעיל לציבור החרדי. בשנות עבודתי מצאתי בבנק הפועלים מקום קשוב לצרכי החברה החרדית. אני מקווה ומאמין שאוכל לתרום לקידום בנק הפועלים כבנק מוביל גם בציבור החרדי".



    0 תגובות