השביתה בהדסה: מתכונת שבת; "דרך פוגענית"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השביתה בהדסה: מתכונת שבת; "דרך פוגענית"

    שביתת הרופאים ב"הדסה עין כרם" וב"הדסה הר הצופים": מנהל בית החולים, פרופסור זאב רוטשטיין, קורא לרופאים "יש להגיע להחלטות משותפות באשר לשכר הרופאים האקדמים הבכירים במו"מ ולא בדרך כה פוגענית ומיותרת עבור כולם"

    בית החולים הדסה | אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רופאי בית החולים "הדסה עין כרם" ו"הדסה הר הצופים" הודיעו על שביתה כללית ומעבר למתכונת שבת בבתי החולים. השביתה היא לאחר שלא הושגו הבנות בינם לבין הנהלת בית החולים באשר לקליטת מתמחים חדשים.

    מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, אמר: "אני שב ומבקש מרופאי בית החולים לגלות אחריות לשלומם של מטופליהם ולסיים את השביתה שתוצאותיה תהיינה לבטח הרסניות לבית החולים וישאירו חותם למשך זמן רב. זאת בוודאי לאחר הבטחת סגן שר הבריאות לקליטת המתמחים עד מרץ. כך מתייתרת השביתה. יש להגיע להחלטות משותפות באשר לשכר הרופאים האקדמים הבכירים במו"מ ולא בדרך כה פוגענית ומיותרת עבור כולם".

    בעקבות השביתה בבית חולים הדסה, מארגון נשות הדסה נמסר: "ארגון נשות הדסה, ממשלת ישראל ובית החולים הדסה מחויבים להסכם ההבראה שהחל בשנת 2014, זאת על מנת להבטיח את עתידו של בית החולים ואת יכולתו להמשיך ולפעול לטובת תושבי ירושלים, מדינת ישראל וצוות העובדים המסור של בית החולים".

    "מאז תחילת הסכם ההבראה העביר ארגון נשות הדסה לבית החולים מאות מיליוני שקלים. כמו כן, העביר הארגון לידי המדינה קרקעות ונכסים יקרי ערך. כל זאת כדי להבטיח את עתידו של בית החולים. בנוסף, הנהלת הדסה בראשות פרופ' זאב רוטשטיין עובדת ללא לאות כדי להטמיע את תוכנית ההבראה. אנחנו קוראים לרופאים לעבוד יחד עם ההנהלה על מנת לגשר על ההבדלים, ולהמשיך להבטיח את איכות הטיפול בחולים ואת היציבות העתידית של בית החולים הדסה".



    0 תגובות