שוחרר היהודי שריסס כתובת מחאה בשער הרחמים כנגד פרעות הערבים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שוחרר היהודי שריסס כתובת מחאה בשער הרחמים כנגד פרעות הערבים

    ביום שלישי האחרון נמצאה כתובת שרוססה על הקיר החיצוני של שער הרחמים, בה נכתב הפסוק מספר יחזקאל "השער הזה סגור כי אלוהי ישראל בא בו". אדם יהודי שכאב על הפרעות שעשו היהודים במקום הקדוש , כתב מצער ליבו. אדם נכה ששהה בסמוך לזירה נעצר על ידי המשטרה בחשד כי הוא זה שריסס. ואחר יומיים הוא שוחרר. בארגון חוננו תוקפים את התנהלות המשטרה והאפליה בין ערבים ליהודים

    התפרעויות הערבים בהר הבית צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימ"ש השלום בירושלים הורה היום (חמישי) על שחרורו של יהודי, תושב ירושלים, אשר נעצר ביום שלישי האחרון בחשד שריסס כתובת גרפיטי על שער הרחמים, וזאת במחאה על ההשתלטות הבלתי חוקית של הערבים על מתחם שער הרחמים ועל אפליית היהודים במתחם הר הבית.

    העצור, נשוי ואב לשניים, שוחרר בערבות כספית וכן עם הרחקה מהעיר העתיקה.

    המקרה בגינו נעצר התרחש ביום שלישי האחרון כאשר נמצאה כתובת שרוססה על הקיר החיצוני של שער הרחמים בה נכתב הפסוק מספר יחזקאל "השער הזה סגור כי אלוהי ישראל בא בו". העצור, ששהה בסמוך לזירה, נעצר בחשד שהוא זה שביצע את המעשה, והיום כאמור הוא שוחרר על ידי בית המשפט.

    בארגון חוננו, המייצגים את העצור, תוקפים את ההתנהלות המשטרה ואומרים כי יש כאן אפליה בוטה בין יהודים לערבים. לטענת הארגון, רק בסוף השבוע האחרון ראינו את אוזלת היד שהפגינה המשטרה מול ההתפרעויות של הערבים במקום, פריצת שער הרחמים, וכן הקמת מסגד חדש בסמוך לשער. לעומת זאת, אומרים בארגון חוננו, כאשר מדובר בכתובת מחאה על האירועים האחרונים במקום, אנחנו המשטרה מטפלת בנושא ביד קשה.

    עורך דינו של העצור, אביחי חג'בי המיצגו מטעם ארגון חוננו מסר "משטרת ישראל ממשיכה בהתנהלות מפלה במשך כל התקופה האחרונה, מבקשים לעצור בחור יהודי בשל ביצוע גרפיטי כאשר במהלך סוף השבוע האחרון היו התפרעויות המוניות וגדולות, ולא שמענו שמביאים עצור לבית המשפט. אבל כשמדובר ביהודי היד קלה על ההדק, מביאים אותו למעצר.

    חבל שמשטרת ישראל רק לאחר 48 שעות מבקשת לשחרר אותו, כשמדובר בעצור נכה, עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. אנחנו סבורים שמשטרת ישראל צריכה לשנות את כל הגישה כלפי יהודים שמגיעים להר הבית ולשמור על הזכות שלהם לפולחן במקום" הוסיף עו"ד חג'בי.



    0 תגובות