בשמאל מרוצים: "נתניהו תתפטר – אמרת שאין כלום"

    איתי גדסי No Comments on בשמאל מרוצים: "נתניהו תתפטר – אמרת שאין כלום"

    לאחר הודעת היועץ המשפטי לממשלה על הכוונה להעמיד לדין את ראש הממשלה בחשד לשוחד בכפוף לשימוע. כלל מפלגות השמאל קראו לנתניהו להתפטר מתפקידו | אבי גבאי: "נתניהו מבייש את מדינת ישראל. מחריב הכל כדי להציל את עצמו. אזרחי ישראל לא רוצים מנהיגות מושחתת" | תמר זנדברג: "תניהו יעמוד למשפט ואינו יכול לכהן עוד יום אחד בתפקידו" | משפט פוליטי

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעת היועץ המשפטי לממשלה היום (חמישי) כי כתב אישום בגין שוחד (בתיק בזק) מרמה והפרת אמונים (קבלת המתנות, והעסקה מול נוני מוזס), בשמאל הישראלי, עטו על ההודעה כמוצאי שלל רב ויצאו בקריאה לנתניהו להתפטר מיידית מתפקידו. יש לציין כי לאורך כל החקירות הפעיל מחנה השמאל לחץ כבד על היועמ"ש, כולל הפגנות סביב ביתו כל מוצ"ש ואף פעילי שמאל קיצוני ככל הנראה השחיתו את מצבת אביו של היועמ"ש.

    יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי הגיב לפרסום ההחלטות: "נתניהו מבייש את מדינת ישראל. מחריב הכל כדי להציל את עצמו. אזרחי ישראל לא רוצים מנהיגות מושחתת. ראש הממשלה מבייש את עם ישראל ואת מדינת ישראל. נתניהו, תתפטר. שים סוף לבושה הלאומית. אל תנהל את הקרב מבית ראש הממשלה".

    איציק שמולי (העבודה) הגיב להודעה: "תמו הספינים. נתניהו אמר שלא יהיה כלום כי לא היה כלום ועכשיו מתברר שיש כתב אישום חמור. נתניהו שקוע בפלילים עד צוואר ואיבד את התוקף המוסרי להמשיך ולהנהיג את מדינתו".

    ח"כ יחימוביץ (העבודה) הגיבה גם היא לפרסום ההחלטות: "החל מרגע עצוב זה נתניהו נלחם על חייו האישיים, ולא מסוגל להילחם על חייהם של אזרחי המדינה, אינו כשיר להיות ראש ממשלה, ולהתמודד בבחירות. אני קוראת לנתניהו – אם אתה פטריוט, לך ונקה את עצמך בלי לגרור אתך מדינה שלמה כבת ערובה".

    יו"ר מפלגת מרצ ‏תמר זנדברג על הודעת היועמ"ש: "זה לא יום שמח. בראשות הממשלה עומד אדם מושחת עד היסוד שכופף את כל המערכות הציבוריות לטובת הישרדותו האישית. נתניהו יעמוד למשפט ואינו יכול לכהן עוד יום אחד בתפקידו, אבל למשפט הציבור חייבים לעמוד היום כל מלחכי הפנכה והמאתרגים".

    ח"כ עמיר פרץ (העבודה): "ישראל נמצאת ברגע קריטי לשמירה על שלטון החוק. עבודתו הבלתי תלויה ונטולת הפניות והלחצים של היועץ המשפטי לממשלה היא אחת מאבני היסוד של הדמוקרטיה הישראלית. את מנדלבליט הכרתי מקרוב כשכהנתי כשר ביטחון והוא היה הפרקליט הצבאי הראשי. גם אז פעל ביושר ובהגינות, כשרק הצדק והשאלות המשפטיות לנגד עיניו. אני בטוח כי למרות מסע הלחצים, כך פעל גם היום וקבל את ההחלטות הנכונות ביותר".

    ח"כ איימן עודה, יו"ר חד"ש-תע"ל, בהגיב להחלטה: "מקומו של נתניהו בכלא. עוצמות ההסתה שלו נגד האוכלוסיה הערבית, סימון השמאל בישראל כבוגדים, מדיניות ה"הפרד ומשול" והשיסוי בין האוכלוסיות, נועדו כולם להסוות את המדיניות המושחתת שלו. מה שעומד בראש סדר העדיפויות של ביבי זה הוא ורק הוא, בטח שלא האזרחים.

    את נתניהו ושלטון לא צריך להחליף רק כי הוא מושחת אלא כי מלבד העובדה שהוא חותר נגד שלטון החוק הוא גם מחרחר מלחמה, מפיץ גזענות ומחסל את המרחב הדמוקרטי. אנחנו מציעים אלטרנטיבה שמאלית של שותפות יהודית-ערבית לכלל האזרחים, אלטרנטיבה לחברה נקייה ומוסרית – לשלום, לשוויון ולצדק".



    0 תגובות