חילוץ דרמטי בסמוך לב"ש: "נאחז בענפי הנחל וניצל"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on חילוץ דרמטי בסמוך לב"ש: "נאחז בענפי הנחל וניצל"

    אדם שנסחף בשיטפונות שנוצרו בטל השחר, הגיע לידי סכנת חיים. צוותי כיבוי והצלה מבית שמש שחשו לעזרתו, במאמץ רב הגיעו לאדם שהיה במצב תשישות רב וסבל מהיפותרמיה, ברגע האחרון הצילו את חייו

    חילוץ. אילוסטרציה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אדם נסחף היום (חמישי) בשיטפונות החזקים שנוצרו עקב מזג האוויר הגשום, באזור טל השחר, צוותי חילוץ והצלה של כבאות והצלה תחנת בית שמש בסיוע צוותים של לוחמי אש מהתחנה, הצליחו לאתר את הלכוד שקוע בתוך המים ובסכנת חיים.

    לוחמי האש המחלצים, זינקו אל תוך המים הקרים, הגיעו בשחייה אל הלכוד, ובאמצעות ציוד חילוץ ייעודי ממים, חילצו לוחמי האש את הלכוד שהיה תשוש וסבל מהיפותרמיה , ותוך כדי מעבר בזרימה החזקה כשהם מגוננים בגופם על הלכוד שלא ייסחף בזרם, העבירו לוחמי האש את המחולץ אל מקום מבטחים, ומשם העבירו אותו להמשך טיפול רפואי של כוחות הרפואה.

    רשף משה ביטון סגן מפקד יחידת היל״מ שנטל חלק בפעולות החילוץ: "הגענו למקום האירוע בעקבות דיווח של אזרחים כי חברם נסחף במים. זיהינו זרימה חזקה של מים על פני שטח נרחב מאוד. לאחר סריקות רבות בחושך ובגשם הכבד, איתרנו את הלכוד כשהוא בתוך המים, עייף, רטוב וקפוא מקור".

    עוד סיפר: "באמצעות ציוד ייעודי לחילוץ ממים הנמצא ברשותנו, שחינו אל הלכוד, רתמנו אותו אלינו, והוצאנו אותו החוצה. האדם שחילצנו, היה תשוש והצליח בשארית כוחותיו להיאחז בענפים בתוך הנחל, עד שהגענו אליו והעברנו אותו להמשך טיפול רפואי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      "ענפי הנחל"?! מה זה?