המפלגה הערבית מבקשת לפסול את קמפיין הבחירות של 'עוצמה יהודית'

    איתי גדסי No Comments on המפלגה הערבית מבקשת לפסול את קמפיין הבחירות של 'עוצמה יהודית'

    מפלגת רע"מ עתרה לועדת הבחירות, בבקשה לפסול את סרטון התעמולה של עוצמה יהודית, בו נראה פרקליט מהפרקליטות הצבאית מונע מחייל לירות במחבל | בן גביר: "אחד העותרים הוא טלב אבו ערער שקרא לחיילים בדואים לפשוט את המדים. תומכי הטרור לא יטיפו לנו מוסר"

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת רע"מ עתרה הערב (ראשון) לועדת הבחירות המרכזית לכנסת בבקשה לפסול את סרטון התעמולה של עוצמה יהודית, בו נראה פרקליט מהפרקליטות הצבאית מונע מחייל לירות במחבל בשל המרחק מן המחבל ואורך הסכין. בשלב הזה בסרטון נכנס לפריים עו"ד איתמר בן גביר, מנציגי עוצמה יהודית ברשימת איחוד מפלגות הימין, המורה לחייל לירות במחבל.

    בעתירה נטען כי מדובר בסרטון מסית ומפיץ שנאה, ובשל כך יש לפסלו. בנוסף, העותרים טוענים כי יש לחקור את הסרטון בשל הסתה לאלימות ורצח.

    עו"ד בן גביר הגיב הערב לדברים ומסר: "חבל שבמפלגת רעם סבורים שכל הערבים מחבלים. בעוד שהסרטון דיבר על מחבלים בלבד, אנשי רעם טוענים כי כלל הערבים הם מחבלים ויש להצטער על הגזענות הזו". בן גביר הוסיף כי: "אם יש מישהו שיש לחקור אותו אלו תומכי הטרור של רע"מ. אחד העותרים הוא טלב אבו ערער שקרא לחיילים בדואים לפשוט את המדים. תומכי הטרור לא יטיפו לנו מוסר".

    ד"ר מיכאל בן ארי הוסיף כי: "עוצמה יהודית מתכוונת לפעול בכנסת הקרובה לשלילת חסינותם של הח"כים תומכי הטרור ותפעל לגירושם".



    0 תגובות