דרעי תוקף את ליברמן: "מפריע לו שמשרד הפנים בודק DNA לרוסים"

    איתי גדסי No Comments on דרעי תוקף את ליברמן: "מפריע לו שמשרד הפנים בודק DNA לרוסים"

    נאום ההחייאה לליברמן • יו"ר ש"ס ערך כינוס פעילי המפלגה באשדוד, בנאומו התחייב שוב דרעי כי יישב רק עם נתניהו ואין כל מו"מ עם גנץ | חלק מרכזי בנאומו הקדיש דרעי להסתה של ליברמן: "אכפת לו שמשרד הפנים מבצע בדיקות DNA לעולים מברית המועצות". דרעי אמר כי לו יכל היה משנה את חוק השבות | בנוסף דרעי הכריז כי תיק משרד הקליטה יהיה בידיה של ש"ס בממשלה הבאה | ביקורת על נאומו של דרעי נגד ליברמן בכך העלה אותו חזרה על הגל האנטי חרדי, דבר שנמנעים ממנו בצורה מכוונת במפלגת "יהדות התורה" | צפו

    דרעי הערב צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים ויו"ר שס אריה דרעי ערך הערב (שלישי) כנס פעילי המפלגה באשדוד. בכנס הבחירות של ש"ס השתתפו כלל חברי הכנסת של ש"ס והמיועדים. בנאומו הבהיר יו"ר ש"ס השר דרעי: "אני חוזר ומחדד, נתמוך רק בבנימין נתניהו. הוא האיש המתאים ביותר. נאחל לו שייצא מהכל בלי כלום. בנימין נתניהו הוא האיש הנכון במקום הנכון".

    גנץ בקואליציה: "ראיתי את הפרסומים היום שיש מו"מ של חרדים עם גנץ. לא התכוונו אלינו לש״ס, אבל אני מבהיר פה בצורה ברורה: זה לא יקרה. לא נישב איתם ולא ננהל איתם מו"מ".

    ARYEH DERI

    כחול לבן: "אתמול בערב ראיתי מודפס בשחור לבן את מצע מפלגת כחול לבן. הם השתמשו במילים יפות ומכובסות לחבק את החרדים אך בפועל זה ׳העתק הדבק׳ ממצע לפיד. תחבורה ציבורית בשבת, נישואין אזרחיים ועוד גזרות ליהדות".

    בנאומו הקדיש דרעי זמן ארוך למתקפה כנגד ליברמן, שהחייתה אותו והחזירה אותו לקידמת הבמה הציבורית בעוד הוא נאבק על אחוז החסימה, דרעי החליט להחזיר את עולי רוסיה חזרה לישראל ביתנו. השירות שהעניק דרעי לליברמן, אפשר לומר עליו "גדולה העיר אשדוד שמעניקה לליברמן טל של תחיית המתים". פעם זה בנושא השבת ועכשיו נאומו של השר דרעי.

    דרעי שלח מסר מאיים ישירות לקהילת יוצאי רוסיה בישראל, דרעי התחייב: נדרוש את משרד הקליטה "כאן בעיר אשדוד נעשה חילול ה׳ גדול. אביגדור ליברמן החליט לקיים בשבת קודש מסיבת עיתונאים במסעדה לא כשרה, הכל רק בגלל חוק המרכולים. מה אנחנו רוצים בסה"כ? לשמור על יום השבת. אבל לא יעזור לליברמן – ש״ס תהיה במשרד הפנים גם לאחר הבחירות".

    דרעי התייחס לבדיקות היהדות שעוברים עולים מברית המועצות: "מפריע להם שמשרד הפנים בודק את ה-DNA של העולים מברית המועצות לשעבר ומקשה על העולים שם לעלות לארץ. אני מודה באשמה. נכון. יש חוק השבות במדינת ישראל שאם אני הייתי מחוקק אותו הייתי מחוקק אותו אחרת לגמרי. הוא מאפשר שם להרבה מאוד לא יהודים לעלות לארץ. אנחנו ממלאים את חובתנו בצורה כי יעילה שיכולה להיות במסגרת החוק, באמת לבדוק, שלכל הפחות – גם במסגרת הרחבה של חוק השבות – עדיין יעלו רק מי שזכאים לכך".

    עוד הוסיף דרעי: "מדינת ישראל הפכה למדינה שהרבה מאוד מסתננים רוצים להגיע אליה, והרבה מנצלים את הפריצה. אנחנו במשרד הפנים שומרי הסף, להשאיר את הציביון היהודי של מדינת ישראל. יש לנו מדינה אחת, מדינת היהודים, זאת סיבה אחת שבישראל ביתנו לא רוצים שש"ס יהיה במשרד הפנים".

    ARYEH DERI

    משרד הקליטה על הכוונת: "ש"ס לא תתספק במשרד הפנים. נדרוש גם את משרד הקליטה. הוא לא יהיה עוד משרד של עולי ברית המועצות בלבד. היום אתה לא יכול להסתובב במשרד בלי לדבר רוסית. אנחנו נדאג לעולים החדשים מצרפת ולעולים מאתיופיה".

    יש לציין כי במפלגת "יהדות התורה" התקבלה החלטה לא להזכיר את ח"כ אביגדור ליברמן בכל מערכת הבחירות בכדי לא לתת לו לגיטימציה ולתת לו את מבוקשו הפוליטי כאויב החרדים. ובכך להעיר את הקמפיין האנטי החרדי. בחירתו של דרעי לתת לליברמן הערב להרים את הראש חזרה מעל המים, לאחר שהשווה את החמאס והחרדים במדד האיומים, קצת מעוררת תמיהה.

    צפו בכנס באשדוד. צילום פלאש 90.

    צילום: פלאש 90

    ARYEH DERIARYEH DERIARYEH DERIARYEH DERI

     



    0 תגובות