נחנך אמבולנס טיפול נמרץ חדש

    עפר גדנקן No Comments on נחנך אמבולנס טיפול נמרץ חדש

    במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו נחנך השבוע אמבולנס חדש תרומת ידיד המרכז הרפואי ד"ר תומס קאהן מקנדה.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האמבולנס הינו ניידת טיפול נמרץ המאובזר בכל הציוד הרפואי הנדרש לחולים מורכבים, ומאפשר המשך ליווי רפואי צמוד וטיפול רציף בחולה ומניעת הדרדרות של המטופלים במהלך הדרך.

    המרכז הרפואי צאנז עומד בקשר עם מרכזים רפואיים ברחבי הארץ, מקבל אליו מטופלים ממרכזים רפואיים אחרים ומשנע מטופלים מלניאדו למרכזים רפואיים אחרים במידת הצורך. שינוע המטופלים מתבצע תוך ליווי רפואי צמוד. לצורך כך מחזיק לניאדו צי של אמבולנסים הפעילים מסביב לשעון.

    ד"ר תומאס קהאן, ידיד לניאדו כבר שנים רבות תרם לאחרונה אמבולנס נוסף למערך הקיים, על מנת לאפשר שינוע מהיר יותר של המטופלים בבטחה. תרומתו של ד"ר קהאן כללה רכש של רכב וכן כל האבזור הנדרש לאמבולנס.

    בטקס חגיגי שהתקיים בשבוע שעבר בנוכחות ידידו של ד"ר קהאן, הנגיד הנכבד הרה"ח ר' מיכל רוזנברג יו"ר ועד הנאמנים לניאדו-קנדה, נחנך האמבולנס החדש. הר"ר מיכל התקבל על ידי מנכ"ל לניאדו מר נדב חן, סמנכ"ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ מר מאיר מרק מנהל הפגייה ד"ר  אריה סימונדס ובכירים נוספים. מר נדב חן כיבד את הר"ר מיכל רוזנברג לחנוך את האמבולנס ולהסיעו בפעם הראשונה כשהוא מאחל לו כי זו תהיה "הפעם הראשונה והיחידה שתסע באמבולנס!" מר מאיר מרק, סמנכ"ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ ציין בפני הנוכחים את תרומתו האדירה של הר"ר מיכל רוזנברג עצמו לפיתוח לניאדו כמרכז רפואי מוביל בתחומו באיזור השרון והזכיר את השתתפותו של הר"ר רוזנברג בפעילויות רבות לטובת המרכז הרפואי בארץ ובעולם.



    0 תגובות