בן ארי תוקף את משרד היועמ"ש: "נעשתה עבודה רשלנית וחפיפניקית"

    אסתי פלד No Comments on בן ארי תוקף את משרד היועמ"ש: "נעשתה עבודה רשלנית וחפיפניקית"

    "עומד עוזר היועמ"ש ומנסה בגמגום רב להסביר, איך מודדים דעותיו של אדם ומתי אפשר לפסול אותו. בן גביר היה על הגבול, שאלנו איפה הגבול? הכל היה רשלני שם", כך אומר מיכאל בן ארי בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על ההרגשה: "זה לא קל לעבור את הגל העכור, אני שהולך לנחם משפחות שכולות ומבקר אותן בחגים, בניי משרתים בצה"ל ופתאום אני אוייב המדינה? חבורת השמאל השתלטה על היועמ"ש. יש זעם אדיר בציבור" | האזינו

    מיכאל בן ארי צילום: פלאש 90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד"ר מיכאל בן ארי מראשי 'עוצמה יהודית' שעמד בעין הסערה הציבורית על ניסיון פסילתו לכנסת, התראיין היום (רביעי) שעה קצרה לאחר דחיית העתירה נגדו ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. בן ארי תקף את עבודת עוזר היועמ"ש שביקש לפסול אותו מבלי לבדוק את הראיות לעומק, "נעשתה כאן עבודה מאוד רשלנית וחפיפניקית, נתניהו יכול לנשום לרווחה שכאלה אנשים מגישים נגדו כתב אישום".

    איפה הגבול ואיך מודדים: "בוועדה התקשו להסביר איפה עובר הגבול ומה סף המדידה, איפה שהיועמ"ש עם חבורת השמאלנים שמקיפה אותו? בוועדה גימגמו ולא יגעו לענות ברור. רק לצעוק שיש מסה קריטית. מי שהגישו את העתירה נגדינו זאת התנועה הרפורמית".

    עוזר היועמ"ש – רשלן: "עומד העוזר של היועמ"ש, ואומר שמסה קריטית זה אם עומד אדם כנגד חיילים ורוצה לירות בהם, אמרתי לו זה בדיוק המקרה של חנין זועבי במרמרה והם לא פסלו אותה פעמיים, אבל אני האיש המסוכן למדינה? אני שבניי משרתים בצה"ל. נציג מפלגות הערבים סירב לומר מדינה יהודית ודמוקרטית. עוזר היועמ"ש היה רשלן שהביא חומרים לא נכונים וחצאי אמיתות".

    זעם עצום בציבור: "אנחנו לא פייבורטים בבג"ץ אנחנו מתכוננים לעתירה בכובד ראש. נגד כל חברי הכנסת הערביים, נגד בל"ד שיצאו משם טרוריסטים גם ראטס בקדנציה האחרונה, ולא נאמרה מילה על פסילה. ואותי פוסלים ובן גביר על הגבול. אתמול היה זעם עצום בכל חלקי העם גם משפטנים מהשמאל לא הבינו מה היועמ"ש מתערב בכלל".

    האם זה משמח אותך עתירות כאלה: "זה פוגע, שבאים ומטיחים בך אשמות שווא. אני הולך מלוויה ללוייה ונבקר בחגים את המשפחות השכולות. ואני פתאום האוייב של המדינה. זאת תחושה לא קלה לעמוד מול זרם עכור של אוייבי ישראל. אני נלחמתי בלבנון ונפצעתי ואני אויב המדינה ואני צריך הרבה כוחות נפש מהציבור".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות